کد خبر : 1848555 | 24 مهر 1401 ساعت 20:06 | 12.7K بازدید | 19 دیدگاه

آرتتا: فقط با شجاعت توانستیم به 3 امتیاز برسیم

میکل آرتتا بعد از پیروزی 1-0 آرسنال مقابل لیدز از شاگردانش ستایش کرد و گفت با وجود ضعیف بازی کردن در نیمه دوم، آنها با شخصیت و شجاعت توانستند سه امتیاز به‌دست بیاورند.

آرتتا: فقط با شجاعت توانستیم به 3 امتیاز برسیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در هفته یازدهم لیگ برتر در خانه لیدز، ورزشگاه اِلند رود، به مصاف این تیم رفت. شاگردان میکل آرتتا با اینکه در نیمه دوم ضعیف‌تر از نیمه اول ظاهر شدند ولی در نهایت با گل بوکایو ساکا به پیروزی رسیدند تا این هفته هم خیال‌شان از بابت تداوم صدرنشینی راحت باشد.

میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها، در پایان بازی مقابل دوربین خبرنگاران ایستاد و به سوالات آنها درباره این بازی پاسخ داد.

1753862

نیمه دوم بازی مقابل لیدز
از همان لحظه‌ای که داور سوت شروع نیمه دوم را زد؛ ما ریتم نیمه اول را نداشتیم و بارها تصمیم درست نگرفتیم. همین باعث شد برای خودمان مشکلات بزرگی درست کنیم. ولی حتی در این لحظات سخت هم من از مقاومت و روحیه جنگندگی و از شجاعت و شخصیت بازیکنانم لذت بردم.

عملکرد بوکایو ساکا
این همان چیزی است که ما از بازیکنان‌مان می‌خواهیم. اینکه بازیکنان تهاجمی ما که جوان هستند در بازی‌های پیاپی عامل پیروزی تیم بشوند و روی نتیجه تاثیرگذار باشند. ساکا امروز در مقابل دروازه حریف بی‌رحم بود و در نهایت توانست تاثیرگذاری کند.

درباره تاخیر شروع بازی
بله، تاخیر در شروع بازی مسلما روی مسابقه تاثیر گذاشت. همه ما نگران بودیم. این تاخیر روی برنامه‌های برگزارکنندگان و برنامه‌های تیم ما تاثیر گذاشت. ولی در نهایت ما توانستیم خودمان را با شرایط سازگار شدیم و راهی برای پیروزی پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها