کد خبر : 1848632 | 25 مهر 1401 ساعت 10:54 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل تراکتور نشان دادیم چه تیمی هستیم؛

مجدمی: نفت مسجدسلیمان تیم خوبی است

هافبک با تجربه نفت مسجد سلیمان می‌گوید باید اتفاقات تلخ اخیر را فراموش کنند.

مجدمی: نفت مسجدسلیمان تیم خوبی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجدسلیمان در شرایطی که شروعی خوب در لیگ امسال داشت و تا هفته ششم موفق شده بود 8 امتیاز کسب کند، به یک‌باره سه باخت متوالی را پذیرفت. در همین خصوص مسلم مجدمی، هافبک نفت مسجدسلیمان به خبرنگار ما گفت: بعد از هفته ششم، بازی های لیگ متوقف شد که این موضوع به ضرر ما تمام شد. بعد از این وقفه برخی تیم‌ها بهتر نتیجه گرفتند و برخی تیم‌ها نتایج خوبی کسب نکردند. در هر صورت این مسائل را باید به حساب اتفاقات فوتبال نوشت. متاسفانه دو باخت سنگینی که داشتیم روحیه بچه ها را پایین آورد اما نباید فراموش کنیم که فوتبال است و از این قبیل اتفاقات برای تیم‌های بزرگ هم پیش می‌آید.

وی درباره غیبتش در دیدار با نساجی و گل گهر که با شکست‌های سنگین نفت مسجدسلیمان همراه شد، عنوان کرد: این تصمیم کادر فنی بوده که من در این بازی‌ها بیرون باشم. طبیعتا سرمربی و کادر فنی برای هر بازی بنا بر صلاحدید تصمیماتی می‌گیرند که برای همه ما قابل احترام است. البته من سرماخوردگی شدیدی داشتم و این موضوع هم تاثیرگذار بود.

1413619

مجدمی در خصوص هفته نهم که این تیم مقابل تراکتور یک مرتبه پیش افتاد اما در نهایت، نتیجه را واگذار کرد، اظهار داشت: متاسفانه در آن بازی دقیقه 3 گل خوردیم و شرایط سخت شد. با این وجود ما به بازی برگشتیم. قطعا در خانه تراکتور کار راحتی نیست که نتیجه را برگردانی اما ما نتیجه یک هیچ را با دو بر یک عوض کردیم که متاسفانه در ادامه روی دو اشتباه یک‌بار دیگر نتیجه را واگذار کردیم و نتوانستیم امتیاز بگیریم.

هافبک نفت مسجدسلیمان در همین باره افزود: تاکید میکنم که تیم ما تیم خوبی است. شایستگی های خود را در شش هفته ابتدایی و حتی در بازی با تراکتور نشان دادیم. چرا که بعد از دو باخت سنگین توانستیم تیم تبریز را به دردسر بیندازیم که اگر دقت بیشتر و کمی شانس داشتیم سه امتیاز این بازی را می‌گرفتیم. به نظر من عملکردمان در هفته نهم نوید این را می‌دهد که نفت مسجدسلیمان به‌زودی به روزهای خوبش برمی‌گردد.

این بازیکن در خصوص تقابل با مس رفسنجان در هفته دهم گفت: به اعتقاد من امسال همه تیم‌ها قدرتمند هستند. درست است که مس رفسنجان از لحاظ امکانات و هزینه بسیار بهتر از ما بوده اما هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. این تیم حسابی هزینه کرده و شاید قرارداد چند بازیکن آنها با مجموع رقم قراردادهای تیم ما برابری کند اما این‌ها دلیل نمی‌شود که به سه امتیاز این بازی خانگی فکر نکنیم.

هافبک نفت مسجدسلیمان درباره عملکرد خودش در فصل جدید یادآور شد: هدف همه ما این است که به تیم کمک کنیم، به همین دلیل تمام انرژی و توان‌مان را صرف این مسئله می‌کنیم. فوتبال است و گاهی اوقات روز خوبی برایت نیست اما به خاطر هواداران و مردم مسجدسلیمان، نه من و نه هیچ‌یک از بازیکنان در زمین کوتاهی نمی‌کنیم. امیدوارم در ادامه به بهترین شکل ممکن در خدمت تیم باشم.

دیدگاه‌ها