کد خبر : 1848644 | 25 مهر 1401 ساعت 11:33 | 19.1K بازدید | 2 دیدگاه

از صبح امروز

دادگاه جنجالی نیمار در بارسلونا آغاز شد

دادستانی کاتالونیا صبح روز دوشنبه دادگاه انتقال نیمار از سانتوس به بارسلونا را آغاز کرد.

دادگاه جنجالی نیمار در بارسلونا آغاز شد

به گزارش "ورزش سه"، دردسرها و حواشی پیرامون نیمار در طول سال‌های حضور این ستاره برزیلی در فوتبال اروپا همیشه بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی حرفه‌ای او بوده است.
او حالا از سوی شرکتی که 40 درصد از حقوق و امتیاز انتقال نیمار را در سال 2013 در اختیار داشته به فساد و تبانی متهم شده است. این موضوع شامل والدین او نیز می‌شود که انتظار می‌رود صبح امروز در دادگاه حاضر باشند.
ساندر روزل و جوزپ ماریا بارتومئو، دو نفر از روسای سابق باشگاه بارسلونا، به همراه اودیلیو رودریگوئس فیلیو، رییس سابق باشگاه سانتوس، هم جز افرادی هستند که قرار است در این دادگاه حضور داشته باشند. سه شرکت شامل باشگاه بارسلونا، باشگاه سانتوس و شرکت نیمار نیز باید مدارک خودشان را به دادگاه تحویل دهند.
تردیدهای بسیاری درباره انتقال این بازیکن به بارسا وجود دارد، انتقالی که گفته شده بود با مبلغ 51.7 میلیون یورو صورت گرفته است اما این تردیدها باعث شد که مقامات اسپانیایی نیز هوشیار شوند و مدارکی را بررسی کنند که نشان می‌دهد این انتقال با بندهای پاداش نزدیک به 107 میلیون یورو بوده است.
این موضوع باعث شد که روزل در آن زمان از سمتش استعفا دهد و بارتومئو جانشین او شود. هرچند شرایط با پرداخت پنج میلیون یورو بین باشگاه بارسا و مقامات مالیاتی حل شد اما شرکت دارنده حق انتقال نیمار از این موضوع راضی نیست.
این در حالی است که تیم نیمار در طول این مدت مدام تمامی این شایعات را تکذیب کرده است اما رای دادگاه در 30 اکتبر همه چیز را مشخص خواهد کرد. گفته می‌شود مدعی‌العموم خواهان دو سال حبس و پرداخت 10 میلیون یورو غرامت از سوی نیمار است.
حضور نیمار در اولین جلسه برگزاری این دادگاه اجباری است و به این ترتیب او صبح امروز در کاتالونیا خواهد بود.

دیدگاه‌ها