کد خبر : 1848674 | 25 مهر 1401 ساعت 13:19 | 21K بازدید | 14 دیدگاه

فرصت 180 دقیقه‌ای دانیال برای تیم ملی

مدافع راست مدعی پرسپولیس تنها 180 دقیقه دیگر فرصت دارد تا خود را در تفکرات کارلوس کی روش جای دهد.

فرصت 180 دقیقه‌ای دانیال برای تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی رامین رضاییان، پرسپولیسی‌ها دانیال اسماعیلی فر را به خدمت گرفتند و این مدافع توانسته طی هشت بازی 3 پاس گل به نام خود کند و یکی از برترین گلسازان این فصل در رقابت با هافبک برزیلی تراکتور لقب گیرد.

مدافع راست پرسپولیس که در تلاش است خود را به تفکرات کارلوس کی روش نزدیک کند و شانس حضور در جام جهانی را به دست بیاورد، طی دو اردوی ارزیابی فنی نیز نتوانسته شانس حضور در جمع نفرات مدنظر کارلوس کی روش را به دست بیاورد. اتفاقی که باعث شده او فرصت کوتاهی برای این موضوع پیش روی خود داشته باشد.

در حال حاضر رامین رضاییان و صادق محرمی گزینه‌های اصلی کارلوس کی روش برای این پست محسوب می‌شوند و صالح حردانی نیز توانسته خود را به جمع اردونشینان نزدیک‌تر کند. این مساله باعث خواهد شد تا دانیال اسماعیلی فر تنها طی دو بازی مقابل ملوان بندرانزلی و مس کرمان که در این فصل به لیگ برتر صعود کرده‌اند، فرصت داشته باشد تا با نمایشی شاید خارق العاده خود را به کارلوس کی‌روش نزدیک کرده و جواز حضور در لیست وی را به دست بیاورد. دانیال طی سه بازی اخیر نتوانسته پاس گلی برای تیمش شکل دهد و سرخپوشان طی این مقطع تنها یک گل به ثمر رسانده‌اند. باید دید 180 دقیقه طلایی مقابل دانیال او را به لیست نزدیک خواهد کرد یا او رویایی‌ترین تورنمنت دوران فوتبالی‌اش را از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها