کد خبر : 1848731 | 25 مهر 1401 ساعت 17:48 | 47.6K بازدید | 17 دیدگاه

اندرو رابرتسون:

این فصل شرمنده آلیسون شده‌ایم!

اندرو رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول، مدعی شد آلیسون بکر بهترین دروازه بان جهان است.

این فصل شرمنده آلیسون شده‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب با تک گل محمد صلاح برابر منچسترسیتی به برتری رسید تا دوباره برای بازگشت به کورس قهرمانی در این فصل امیدوار شود. تک گل مرسی سایدی ها را محمد صلاح با پاس فوق العاده و استادانه آلیسون بکر به ثمر رساند و اندرو رابرتسون تاکید کرد این دروازه بان برزیلی در حال حاضر در پست خود در جهان فوتبال رقیب ندارد.

1754250

اندرو رابرتسون گفت: "فکر می کنم آلیسون بکر در پست خود در جهان بهترین است. همه ما احتمالا در این فصل او را ناامید کرده‌ایم زیرا فکر می کنم در طول فصل جاری ضربات زیادی به سمت دروازه آلیسون زده می شود و او مجبور می شود بارها عکس العمل نشان دهد. اما فکر می کنم آلیسون بکر در دیدار مقابل سیتی عملکرد درخشانی داشته و بعد از این دیدار خیلی خوشحال تر از همیشه بود. آلیسون در مورد بازی با توپ نیز فوق العاده است و باید در آن لحظات به او اعتماد کرد.

گل ما برابر سیتی از روی کرنر یا ضربه ایستگاهی حریف به ثمر رسید. وقتی او توپ را در اختیار می گیرد، شما به آلیسون اعتماد می کنید تا تصمیمات درست بگیرد. ما چند فصل پیش گلی مشابه، مقابل منچستریونایتد به ثمر رساندیم و محمد صلاح دقیقا همین حرکت را در آن دیدار نیز انجام داد. وقتی بازیکن حریف واکنش بد و ضعیفی داشته باشد، صلاح از یک اشتباه هم استفاده کرده و به سمت دروازه می رود. البته خونسردی‌ او در لحظه ضربه زدن به توپ نیز عالی بود."

دیدگاه‌ها