کد خبر : 1848774 | 26 مهر 1401 ساعت 08:20 | 27.9K بازدید | 5 دیدگاه

توافق مهم ساپینتو و فتح‌الله‌زاده در اولین روز نشست

ریکاردو ساپینتو و علی فتح‌الله‌زاده در اولین روز نشست بر سر ادامه همکاری با هم به توافق رسیدند.

توافق مهم ساپینتو و فتح‌الله‌زاده در اولین روز نشست

به گزارش "ورزش سه"، همان‌طور که ریکاردو ساپینتو به صراحت اعلام کرد، او بعد از تغییر مدیرعامل در باشگاه استقلال در صبحت‌هایی که با مصطفی آجورلو داشت، می‌خواست تهران را ترک کند و قرارداد هم برای او موضوع بااهمیتی نبود، اما مدیرعامل سابق باشگاه استقلال از او خواست به قرارداد خود پایبند باشد و با ادامه حضور استقلال را به قهرمانی در لیگ برتر برساند. در ادامه ساپینتو، در نشستی که با علی فتح‌الله‌زاده برگزار کرد، بر حفظ تمامی اعضای کادر خود در همه بخش‌ها تاکید کرد و این شرط مورد موافقت مدیر عامل جدید باشگاه استقلال قرار گرفت.

بنابراین در روزهای آینده کادر استقلال در همه بخش ها چه فنی و چه غیرفنی دستخوش تغییر نخواهد شد. هر چند با توجه به تغییر مدیر عامل در باشگاه استقلال تغییر در بدنه مدیریتی باشگاه اجتناب‌ناپذیر است، بطوریکه در روزهای اخیر شاهد حضور علی امیری، مدیر عامل سابق باشگاه نساجی در باشگاه استقلال بودیم. امیری، قرار است به عنوان معاون اجرایی در این باشگاه مشغول به کار شود.

استقلال جمعه هفته جاری، در هفته دهم لیگ برتر، میزبان آلومینیوم اراک است. تیمی که در هفته نهم بازی ها با هدایت مهدی رحمتی،  بازی خوبی برابر مس کرمان انجام داد و با دو گل قائد رحمتی و نقی‌زاده به برتری رسید.

دیدگاه‌ها