کد خبر : 1848820 | 26 مهر 1401 ساعت 13:19 | 6.1K بازدید | 2 دیدگاه

یوسفی به دیدار رده بندی راه یافت

فرنگی‌کار سنگین وزن تیم کشتی امید ایران توانست با کسب پیروزی در گروه بازنده ها به دیدار رده بندی رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا راه یابد.

یوسفی به دیدار رده بندی راه یافت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مسابقات شانس مجدد پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا در حال برگزاری است. در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی اکبر یوسفی در دور اول با نتیجه ۶ بر صفر پائول مورالس از مکزیک را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر ۱ مغلوب میخایلو ویشنیوتسکی قهرمان جوانان جهان از اوکراین شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، یوسفی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه با نتیجه ۴ بر صفر و ضربه فنی مارین نیشیمورا از ژاپن را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت تا برای کسب مدال برنز مقابل سارخان ممدوف از آذربایجان قرار بگیرد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست با نتیجه ۱ بر ۱ مغلوب مالخاز آمویان دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان از ارمنستان شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، مختاری به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه با نتیجه ۱۱ بر صفر امانوئل بنیتز از مکزیک را مغلوک کرد. وی در دور بعد با آکیلبک تالانتبکوف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا مقابل نائو کوساکا از ژاپن قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها