کد خبر : 1848864 | 26 مهر 1401 ساعت 17:17 | 53.7K بازدید | 17 دیدگاه

کونته: کلمات برای توصیف رونالدو کافی نیست

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، به تمجید از دستاوردهای کریستیانو رونالدو پرداخته است.

کونته: کلمات برای توصیف رونالدو کافی نیست

به گزارش "ورزش سه"، احتمالا بهترین شب کریستیانو رونالدو از زمان بازگشت به منچستریونایتد فصل گذشته و در دیدار با تاتنهام رقم خورد و ستاره پرتغالی موفق به ثبت هت تریک شد. در آستانه تقابل دوباره این دو تیم، آنتونیو کونته در نشست خبری حضور پیدا کرده و مدعی شد کریستیانو رونالدو به همراه لیونل مسی در سال های اخیر تاریخ فوتبال را رقم زده اند.

آنتونیو کونته گفت: "فکر می کنم من آخرین نفری هستم که باید در مورد رونالدو حرف بزنم، زیرا او در فصل گذشته مقابل ما هت تریک کرد. ما در مورد یک بازیکن شگفت‌انگیز و بزرگ صحبت می‌کنیم. به نظر من ما در مورد بازیکنی حرف می زنیم که همچنان برای تیمش سرنوشت ساز و مهم است.

1754542

کریستیانو و لیونل مسی، داستان تاریخ فوتبال را در 10 یا 15 سال گذشته ساخته اند. فکر می کنم کلمات برای توضیح بزرگی این بازیکنان کافی نیست. من کریستیانو و حرفه ای بودن او را تحسین می کنم، اما امیدوارم فردا آرام بوده و مثل فصل گذشته که سه گل به ثمر رساند بازی نکند. ما 3-2 باختیم، اما مقابل او شکست خوردیم، نه مقابل یونایتد. من آن دیدار را به خوبی به یاد دارم، زیرا نمایش بسیار خوبی ارائه دادیم و این رونالدو بود که تکلیف بازی را روشن کرد.

رویارویی با اریک تن هاخ؟ راستش را بخواهید من او را خیلی خوب نمی شناسم، زیرا هرگز مقابل تیم های تن هاخ بازی نکرده ایم. او با آژاکس خیلی خوب کار کرد و قطعا کار بزرگی در یونایتد در پیش دارد، زیرا آنها یکی از بهترین تیم های جهان هستند. تن هاخ سعی می کند ایده های خود را پیاده کند و فکر می کنم باشگاه نیز از او در بازار نقل و انتقالات حمایت می کند. تن هاخ نیز مانند سایر مربیان به زمان نیاز دارد تا کار کند و تلاش کند شرایط تیمش را بهبود بخشد."

دیدگاه‌ها