کد خبر : 1848877 | 26 مهر 1401 ساعت 18:32 | 11K بازدید | 9 دیدگاه

پاتر: نمی‌دانم چرا نظرات در مورد مونت متفاوت است

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، از هفته های ابتدایی حضورش روی نیمکت این تیم رضایت دارد.

پاتر: نمی‌دانم چرا نظرات در مورد مونت متفاوت است

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد چلسی بعد از ورود گراهام پاتر و اخراج توماس توخل بهتر شده و این تیم در لیگ قهرمانان و لیگ برتر نتایج مناسبی نسبت به هفته های ابتدایی فصل گرفته است. در آستانه دیدار در لیگ برتر برابر برنتفورد، گراهام پاتر در کنفرانس خبری حضور پیدا کرده و مدعی شد از کار کردن با ستاره ای مانند میسون مونت در چلسی لذت می برد.

گراهام پاتر گفت: "طبیعتا من خوشبین ترین فرد نسبت به شرایط نیستم. شما نمی توانید چیزی را پیش بینی کنید، اما شرایط از نظر نتایج فوق العاده خوب پیش رفته است. احساس حاکم بر تیم واقعا مثبت است، کمتر از 6 هفته از حضور من در چلسی گذشته و راه طولانی در پیش داریم. برنتفورد در اجرای سبک خود بسیار خوب عمل کرده و توماس فرانک عملکرد درخشانی داشته داده است.

1753823

آنها بهترین استفاده را از آنچه دارند می کنند و من، توماس و همه اعضای برنتفورد را مورد ستایش قرار می دهم. من همیشه تحت تاثیر عملکرد این سرمربی در برنتفورد قرار داشته ام. آنها منظم حمله کرده و در امور دفاعی نیز مستحکم هستند. برنتفورد رقیب سرسختی محسوب می شود.

درخشش میسون مونت در هفته های اخیر؟ کار کردن با این بازیکن لذت بخش است. میسون مونت شخصیت فوق العاده ای داشته و عاشق بازی کردن برای چلسی است. تعجب می کنم که نظرات مختلفی در مورد این بازیکن وجود دارد، اما چه از بیرون و چه زمانی که با مونت کار کنید، متوجه خواهید شد که او از تمام ویژگی های لازم برای تبدیل شدن به یک بازیکن سطح بالا برخوردار است.

عملکرد کپا آریسابالاگا در دوران مصدومیت ادوارد مندی؟ من واقعا تحت تاثیر شخصیت او قرار گرفته ام. کپا فوتبال را به خوبی درک کرده و فردی مسئولیت پذیر است. خوشحال کننده است که چنین افرادی به خاطر تلاش فراوان به اهداف خود دست پیدا می کنند."

دیدگاه‌ها