کد خبر : 1848963 | 27 مهر 1401 ساعت 12:01 | 34K بازدید | 10 دیدگاه

پیکان و هوادار به 3 امتیاز احتیاج دارند

این دربی حساس را قبل از جام جهانی تماشا کنید!

مسابقه پیکان و هوادار را می‌توان یکی از بازی‌های حساس هفته دهم لیگ برتر توصیف کرد.

این دربی حساس را قبل از جام جهانی تماشا کنید!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه هواداران فوتبال ایران برای تماشای دربی بزرگ پایتخت میان استقلال و پرسپولیس باید تا بعد از جام جهانی 2022 صبر کنند، اما تماشای دربی کوچک تهران نیز می‌تواند قابل توجه باشد.

تیم‌های پیکان و هوادار به عنوان دو تیم پایتخت‌نشین عصر جمعه مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و این بازی حساسیت ویژه‌ای برای دو تیم دارد.

پیکان که هفته گذشته یک تساوی ارزشمند در اهواز مقابل فولاد خوزستان به دست آورد، 10 امتیازی است و در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد. با توجه به نزدیکی اختلافات امتیازی در جدول، شاگردان مجتبی حسینی برای بردن این مسابقه انگیزه زیادی دارند تا یک برد دلچسب را کسب کنند و در جدول صعودی قابل ملاحظه داشته باشند.

این در حالی است که هوادار هم با دو برد متوالی در دو هفته گذشته مقابل مس کرمان و ملوان امتیازات خود را به عدد 11 رسانده و آنها نیز در تلاش هستند با برد در مصاف با پیکان ضمن صعود در جدول از انتهای جدول فاصله بگیرند.

از سوی دیگر تقابل مجتبی حسینی و ساکت الهامی نیز در نوع خود قابل توجه است. دو مربی‌ای که برای موفقیت در بازی عصر جمعه نقشه کشیده‌اند و امیدوارند به هدف خود برسند.

با این شرایط به نظر می‌رسد دربی کوچک شهر تهران نیز با جذابیت‌های ویژه‌ای همراه باشد و تماشاگران آن لذت واقعی فوتبال را تجربه کنند.

دیدگاه‌ها