کد خبر : 1849067 | 27 مهر 1401 ساعت 23:13 | 22.4K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره لیورپول سرحال است: یک گل و یک تیر در نیمه اول

داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول، در دیدار امشب این تیم مقابل وستهم نمایشی خوب داشت و علاوه بر به ثمر رساندن گل یک بار هم تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد.

ستاره لیورپول سرحال است: یک گل و یک تیر در نیمه اول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول بعد از پیروزی روحیه‌بخش روز یکشنبه مقابل منچسترسیتی امشب با روحیه‌ای بالاتر از هفته‌های اخیر در یک بازی خانگی مقابل وستهم ایستاده است. شاگردان کلوپ یکشنبه این هفته در آنفیلد موفق شدند در یک بازی‌ای دراماتیک، حریف بزرگ‌شان منچسترسیتی را 1-0 شکست دهند.

لیورپول امشب در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف وستهم رفته است. لیورپولی‌ها بازی را خوب آغاز کردند و در دقیقه 14 اولین فرصت خوب گلزنی را به دست آوردند. کلوپ امشب سیمیکاس را به جای رابرتسون از ابتدا به میدان فرستاده بود و او در این صحنه پاسخ اعتماد مربی‌اش را به خوبی داد.

سیمیکاس، دفاع چپ یونانی لیورپول، با سانتری تماشایی توپ را برای داروین نونیز ارسال کرد و شوت والی سنگین او می‌رفت وارد دروازه وستهم شود ولی فابیانسکی، دروازه‌بان این تیم، با نوک انگشت‌هایش توپ را منحرف کرد تا توپ با برخورد به تیر دروازه راهی بیرون شود.

اما نونیز دست بردار نبود و هشت دقیقه بعد بالاخره مزد بازی خوبش را گرفت. او با یک ضربه سر دیدنی نشان داد که چرا لیورپول امسال تابستان حاضر شد برای خرید او مبلغ قابل توجهی بپردازد. درست مثل فرصت چند دقیقه پیش لیورپول، سیمیکاس سانتری دقیق برای نونیز ارسال کرد و او با ضربه سری زیبا توپ را این بار از فابیانسکی عبور داد تا لیورپول 1-0 پیش بیفتد.

1754823
1754824
1754825

نیمه اول با برتری 1-0 لیورپول به پایان رسید و نیمه دوم تازه آغاز شده است. نونیز که در کنار فیرمینو مهاجمین لیورپول در این بازی هستند؛ بدون شک بهترین بازیکن نیمه اول مسابقه دو تیم بود.

دیدگاه‌ها