کد خبر : 1849093 | 28 مهر 1401 ساعت 10:37 | 11.6K بازدید | 6 دیدگاه

آلیسون: نمی‌خواهم درباره پنالتی گرفتنم حرف بزنم

آلیسون بکر، دروازه‌بان لیورپول، پس از پیروزی برابر وستهم از این که به برد تیمش در این بازی کمک کرده است، ابراز خوشحالی کرد.

آلیسون: نمی‌خواهم درباره پنالتی گرفتنم حرف بزنم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در جریان رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس روبه‌روی وستهم قرار گرفت و این تیم را با نتیجه 0-1 از سر راه برداشت. 
داروین نونیز، تک گل تیمش و این بازی را در نیمه اول به ثمر رساند و آلیسون بکر نیز نقش مهمی را در کسب این سه امتیاز برای تیمش ایفا کرد. 
اواخر نیمه اول بازی بود که داور این دیدار با مشورت کمک داور ویدئویی تصمیم گرفت یک پنالتی روی خطای گومز در محوط جریمه لیورپول به نفع وستهم اعلام کند اما آلیسون موفق شد این ضربه را مهار کند تا بهترین فرصت برای به تساوی کشاندن بازی را از وستهم گرفته باشد.

1754826
او پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:«من واقعا از این پیروزی خوشحال هستم چون ما هر روز به شدت تلاش می‌کنیم تا نمایش خوبی داشته باشیم. گاهی شرایط آن‌طور که می‌خواهیم پیش نمی‌رود اما فکر می‌کنم این تلاش در چند بازی اخیر جواب داده است.»
آلیسون درباره درخشش در این بازی و مهار پنالتی حریف گفت:« من دوست ندارم زیاد در این‌باره حرف بزنم اما فکر می‌کنم مهار خوبی داشتم. در فوتبال، همه به بررسی تمامی رقبا می‌پردازند. مهاجمان با دقت دروازه‌بان را بررسی می‌کنند و برعکس این موضوع هم صادق است. من دوست ندارم زیاد درباره کاری که خودم کردم حرف بزنم، متاسفم!»

 

دیدگاه‌ها