کد خبر : 1849125 | 28 مهر 1401 ساعت 14:31 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

هوادار: مسئولان شبکه تهران دغدغه فوتبال ندارند

میلاد فاندر، مدیر رسانه‌ای باشگاه هوادار از پخش نشدن بازی تیم‌شان با پیکان گلایه کرد.

هوادار: مسئولان شبکه تهران دغدغه فوتبال ندارند

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فاندر، مدیر رسانه‌ای باشگاه هوادار در کنفرانس خبری پیش از بازی با پیکان قبل از صحبت‌های مربی این تیم دقایقی به تشریح مشکلات باشگاه‌شان پرداخت. او در ابتدا گفت: آخرین بار در اتاق کنفرانس سازمان لیگ در مورد تبلیغات محیطی صحبت کردیم و روی صحبت‌مان با آقای میرشاد ماجدی، حیدر بهاروند و صادق درودگر بود که هر سه عزیز را برداشتند. ما نمی‌دانیم دغدغه‌های‌مان باید به چه صورت مطرح شود. تبلیغات محیطی حق باشگاه هوادار بود که هنوز مشخص نشده است.

او در مورد پخش زنده بازی‌های تیم‌شان گفت: در راستای تبلیغات محیطی بحث پخش زنده بازی‌ها هم بود‌. ما قبل از شروع فصل جلسه برگزار کردیم با واحد پخش زنده شبکه تهران؛ دوستان ولی اصلا دغدغه فوتبال تهران را ندارند و همچنان برنامه‌هایی مثل به خانه برمی‌گردیم را می‌خواهند پخش کنند‌. می‌خواستیم بازی‌های‌مان در شبکه شما پخش شود که این شبکه منحل شد. با شبکه ورزش تعامل خوبی انجام شد و بازی هفته گذشته با ملوان پخش شد، این هفته هم قرار بود ساعت بازی از ۱۵ به ۱۷ تغییر کند و بازی پخش شود اما یک نامه آمد که بازی باید همان ساعت برگزار شود و بخاطر اینکه در کنداکتور قرار گرفته بود همه برنامه‌ها به هم ریخت.

مدیر رسانه هوادار در پایان بیان کرد: این مشکلاتی است که برای باشگاه‌های خصوصی که هوادار، مظلوم‌ترین‌شان است وجود دارد. یک تشکر ویژه می‌کنم از مالکان باشگاه هوادار که در چنین شرایطی از جیب هزینه می‌کنند.

دیدگاه‌ها