کد خبر : 1849137 | 28 مهر 1401 ساعت 15:30 | 49K بازدید | 13 دیدگاه

شکسته شدن رکورد سرعت لیگ برتر توسط داروین نونیز

داروین نونیز دیشب در جریان پیروزی لیورپول مقابل وستهم در یک کورس با بازیکن حریف سرعتی خارق‌العاده داشت که رکورد لیگ برتر انگلیس را شکست.

شکسته شدن رکورد سرعت لیگ برتر توسط داروین نونیز

به گزارش "ورزش سه"، داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول، کم کم نشان می‌دهد که پرداخت 90 میلیون یورو از طرف این باشگاه برای خرید او در تابستان امسال بی‌علت نبوده است. نونیز دیشب در جریان پیروزی 1-0 لیورپول مقابل وستهم هم تک‌گل تیمش را به ثمر رساند و هم یک بار تیر دروازه وستهم را به لرزه درآورد.

1754945

اما تنها درخشش‌های نونیز در این بازی به گلزنی و کوبیدن توپ به تیر دروازه خلاصه نمی‌شود. او در صحنه‌ای از بازی چنان سرعتی به نمایش گذاشت که رکورد سرعت یک فوتبالیست در لیگ برتر انگلیس را شکست.

نونیز در بازی دیشب در یک کورس با بازیکن حریف سرعتی معادل 38 کیلومتر در ساعت را به ثبت رساند. او به این ترتیب موفق شد رکورد سرعت در لیگ برتر انگلیس را بشکند. رکورد قبلی در اختیار کایل واکر، مدافع منچسترسیتی، بود که در سال 2020 ثبت شده بود. رکورد سرعت واکر 37.7 کیلومتر در ساعت بود که دیشب توسط داروین نونیز شکسته شد.

1754946

در مقام مقایسه کافی است توجه داشته باشیم که رکورد سرعت اوسین بولت، سریع‌ترین مرد جهان، 44.7 کیلومتر در ساعت بوده است. یعنی نونیز دیشب نشان داد آنقدر آماده است که وقتی کورس می‌گذارد سرعتی نزدیک به سرعت بهترین دونده‌های سرعت المپیک دارد.

دیدگاه‌ها