کد خبر : 1849139 | 28 مهر 1401 ساعت 15:48 | 40.6K بازدید | 11 دیدگاه

ضربه ایستگاهی و یک شوت استادانه

چه گلی زدی رامین رضاییان! (ویدیو)

رامین رضاییان بلافاصله پس از اخراج محمدرضا اخباری، دروازه تراکتور را گشود.

چه گلی زدی رامین رضاییان! (ویدیو)

به گزارش "ورزش سه"، برخورد توپ به دست محمدرضا اخباری در خارج محوطه جریمه باعث شد تا محمدحسین زاهدی‌فر برای اخراج او متقاعد شود.

پس از این اخراج که ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه را در اختیار سپاهان قرار می‌داد، رضا کاخساز که هرگز تجربه دروازه‌بانی در لیگ برتر را نداشت و فصل گذشته نیز گلر ذخیره پیکان بود، به جای صفا هادی وارد زمین شد تا در درون دروازه قرار بگیرد.

او در اولین گام رودرروی رامین رضاییانی قرار گرفت که به نظر قصد داشت از همان نقطه به صورت مستقیم ضربه خود را روانه دروازه کند و این کار را هم کرد تا اولین شوت دریافتی رضا کاخساز به زیباترین شکل ممکن تبدیل به گل شود.

رامین در حالی که توپ فاصله نسبتا زیادی هم تا دروازه داشت، به خوبی توانست آن را از دیواره دفاعی رد کند و با شدت قابل توجهی به سمت دروازه بفرستد تا شیرجه گلر جدید تراکتور هم مانع از ورود توپ به دروازه نشود.

این اولین گل رضاییان روی ضربات ایستگاهی پس از ورود به سپاهان است که چه بسا یکی از زیباترین گلهای فصول اخیر فوتبال ایران نیز باشد؛ گلی که کاخساز را تا آستانه تصادف با تیرک دروازه هم پیش برد.

البته رامین بعد از گل خوشحالی خاصی انجام نداد و دستهای خود را بالا برد تا از رویه چند هفته اخیر گلزنان لیگ برتر تبعیت کرده باشد.

ویدئو: 262456

دیدگاه‌ها