کد خبر : 1849147 | 28 مهر 1401 ساعت 16:14 | 49.7K بازدید | 25 دیدگاه

جلسه اضطراری رونالدو و تن‌هاخ در کارینگتون

کریستیانو رونالدو بعد از جنجال‌هایی که در دیدار یونایتد مقابل تاتنهام به‌وجود آورد لحظاتی پیش وارد مجموعه تمرینی منچستریونایتد شد تا در جلسه‌ای مهم با حضور تن‌هاخ شرکت کند.

جلسه اضطراری رونالدو و تن‌هاخ در کارینگتون

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه منچستریونایتد دیشب در اولدترافورد موفق شد تاتنهام را 2-0 شکست بدهد کریستیانو رونالدو پیش از به صدا درآمدن سوت پایان مسابقه با عصبانیت نیمکت تیمش را ترک کرد و راهی تونل ورزشگاه شد تا به جنجالی بزرگ دامن بزند.

1754974

رونالدو از اینکه در جریان مسابقه روی نیمکت نشسته و از او استفاده نشده بود عصبانی بود. اما حرکت او با انتقادهای زیادی مواجه شد و حتی عده زیادی خواهان اخراجش شدند. درحالیکه گفته می‌شد اریک تن‌هاخ امروز بعد از ظهر جلسه‌ای با حضور رونالدو برگزار می‌کند تا به اتفاق دیشب رسیدگی شود لحظاتی پیش از انگلیس خبر رسید که کریستیانو وارد مجموعه تمرینی باشگاه، کارینگتون، شده است.

1754975

تن‌هاخ در پایان بازی دیشب در پاسخ به خبرنگاران که از حرکت رونالدو می‌پرسیدند گفت:" من به این موضوع اهمیت نمی‌دهم. ما می‌خواهیم روی تیم تمرکز داشته باشیم و امشب شاهد عملکردی درخشان از هر یازده بازیکن بودیم. امشب به خاطر این پیروزی جشن می‌گیریم و به باقی ماجرا فردا رسیدگی خواهیم کرد".

1754976

رونالدو دیشب در جریان جشن بازیکنان یونایتد در رختکن بین آنها حضور نداشت و پیش از آن استادیوم اولدترافورد را ترک کرده بود. رونالدو زمانی زمین را ترک کرد و وارد تونل ورزشگاه شد که تن‌هاخ از پنج تعویض مجاز سه تعویض انجام داده بود و روی کاغذ ممکن بود نوبت به ستاره پرتغالی برسد.

رونالدو تا اینجا از 12 مسابقه یونایتد در لیگ برتر تنها در دو مسابقه از ابتدا به میدان رفته است. تن‌هاخ در لیگ برتر معمولا ترجیح می‌دهد در خط حمله تیمش از مارکوس راشفورد استفاده کند تا از کریستیانو رونالدو. رونالدو تا کنون در رقابتهای مختلف 12 بار با پیراهن یونایتد وارد زمین شده و تنها دو گل به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها