کد خبر : 1849173 | 28 مهر 1401 ساعت 18:11 | 54.5K بازدید | 23 دیدگاه

دستیار سر الکس: برای کوبیدن رونالدو عجله نکنید

دستیار سابق سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد می‌گوید برای قضاوت درباره حرکت رونالدو در بازی دیشب مقابل تاتنهام زود است و شاید ترک ورزشگاه توسط او علتی داشته باشد.

دستیار سر الکس: برای کوبیدن رونالدو عجله نکنید

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب موفق شد در خانه خود مقابل تاتنهام یک برد ارزشمند به دست آورده و با نتیجه 2-0 پیروز شود. اما این پیروزی تا حدی تحت‌الشعاع حرکت عجیب رونالدو در اواخر بازی شد.

رونالدو درحالی‌که سوت پایان مسابقه به صدا درنیامده بود از روی نیمکت بلند شد و استادیوم را ترک کرد. تصاویر ورود رونالدو به تونل ورزشگاه اولدترافورد هواداران را شوکه کرده بود. بعد مشخص شد او بلافاصله ورزشگاه را ترک کرده و در زمان ورود بازیکنان تیم به رختکن در کنار آنها نبوده است.

تن‌هاخ در پایان بازی گفت حرکت رونالدو را در گرماگرم مسابقه ندیده است ولی او قول داد که امروز به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

مایک فلان، دستیار سر الکس در دوران حضورش در یونایتد، امروز در یک مصاحبه از رونالدو حمایت کرد و گفت برای قضاوت درباره او نباید عجله کرد.

1755024

او در این باره گفت:" نمی‌دانیم کریستیانو می‌خواست به کادر فنی بی‌احترامی کند یا نه. ولی او آدم مغروری است و در عین حال حرفه‌ای است. قبول دارم که این حرکت جالب نیست که وقتی بازی هنوز تمام نشده یک بازیکن ورزشگاه را ترک کند. ولی ممطئنم پشت این مساله داستانی وجود دارد که بعدها مشخص می‌شود.

بله، اتفاقی که افتاده ناراحت‌کننده است؛ کریس فکر می‌کرده که می‌تواند با ورود به زمین به تیم کمک کند. من با شناختی که از او دارم می‌دانم پیش خودش فکر می‌کرده حتی با اینکه تیم 2-0 جلو افتاده او می‌تواند به تیم کمک کند و یک گل دیگر بزند. من خوب می‌دانم او چه عطشی برای کمک به تیم و گلزنی دارد".

دیدگاه‌ها