کد خبر : 1849176 | 28 مهر 1401 ساعت 18:30 | 23.9K بازدید | 6 دیدگاه

کنستانتین سیمیکاس:

شک نکنید نونیز ماشین گلزنی لیورپول می‌شود

کنستانتین سیمیکاس، مدافع یونانی لیورپول، با ستایش از داروین نونیز می‌گوید او گلهای بیشتر و بیشتری برای قرمزها خواهد زد و به ماشین گلزنی این تیم تبدیل خواهد شد.

شک نکنید نونیز ماشین گلزنی لیورپول می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب به لطف گلزنی مهاجم اروگوئه‌ای خود، داروین نونیز، موفق شد وستهم را 1-0 شکست داده و سه امتیاز مهم به دست بیاورد.

این گل اما تنها نقش مثبت نونیز در بازی دیشب نبود. این مهاجم اروگوئه‌ای یک بار هم تیر دروازه وستهم را به لرزه درآورد و در عین حال موفق شد رکورد سرعت در لیگ برتر جزیره را بشکند تا نشان دهد بعد از شروع نه چندان خوب فصل، حالا کاملا سرحال و آماده است و قصد دارد به یکی از ستاره‌های تیمش تبدیل شود.

1754824

سیمیکاس که خودش در این بازی به جای اندی رابرتسون وارد میدان شد و پاس گل نونیز را به او داد می‌گوید او در آینده گلهای بیشتر و بیشتری خواهد زد و نقش ماشین گلزنی تیمش را بازی خواهد کرد.

1755030

او در این باره گفت:" برای من لحظه خیلی خوبی بود به خصوص به خاطر اینکه توپ را برای داروین سانتر کردم چون از اول فصل همیشه دلم می‌خواست به او پاس گل بدهم. من هر روز در تمرینها سعی می‌کنم سانترهای بهتری ارسال کنم و برای لیورپول عملکرد بهتری داشته باشم.

برای داروین خیلی خوشحالم چون می‌دانم او هم چقدر دلش می‌خواست گل بزند. امیدوارم با همین انرژی ادامه بدهد و در بازی‌های بعدی هم گلزنی کند. داروین همیشه برای گلزنی آماده است و می‌تواند با پای چپ و راست گلزنی کند. نونیز ماشین گلزنی ما است و شک ندارم در آینده خیلی بیشتر از او خواهید شنید".

دیدگاه‌ها