کد خبر : 1849234 | 29 مهر 1401 ساعت 11:58 | 48.6K بازدید | 6 دیدگاه

فرد:

کاسمیرو باعث شده در یونایتد بهتر بازی کنم

فرد، هافبک منچستریونایتد، معتقد است که حضور کاسمیرو در این تیم باعث پیشرفت فوتبال او شده است.

کاسمیرو باعث شده در یونایتد بهتر بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو، پس از درخشش خیره‌کننده در ترکیب رئال مادرید در چند سال اخیر تصمیم گرفت در تابستان امسال به حضورش در این تیم خاتمه دهد و به منچستریونایتد ملحق شود. 
این بازیکن پس از حضور در اولدترافورد نتوانسته بود درخشش سابقش را تکرار کند اما رفته رفته جایش را در ترکیب اصلی تیم اریک تن‌هاخ پیدا می‌کند به‌طوری‌که عملکردش در بازی برابر تاتنهام با تحسین بسیاری همراه بود. 
فرد که از زمان پیوستن به یونایتد در سال 2018 نتوانسته بود تمام توانایی‌اش را به نمایش بگذارد، بهترین بازی‌اش را در کنار کاسمیرو ارائه کرده و هواداران این تیم و کارشناسان را تحت تاثیر قرار داده است. 

1738729

این هافبک برزیلی در این‌باره به دیلی میل گفت:«من از این که کنار کاسمیرو بازی می‌کنم بسیار خوشحال هستم. او بازیکن بزرگی برای تیم ملی برزیل است و ما پیش از این برای مدتی طولانی در آن تیم با یکدیگر هم‌بازی بودیم.»
او با اشاره به تاثیر کاسمیرو روی هم تیمی‌هایش اظهار داشت:«این‌که بتوانم کنار او بازی کنم برای من اهمیت بسیاری دارد. بازی با کاسمیرو باعث شده که فوتبالم پیشرفت کند و بهتر شود. بازیکن بزرگی مانند او می‌تواند به راحتی در زمین بازی کند. من نمی‌توانم هیچ حرفی درباره او بزنم، همه به خوبی از ویژگی‌ها و کیفیت او و همچنین اهمیتی که برای تیمش دارد باخبر هستند و این بازیکن را می‌شناسند.»

 

دیدگاه‌ها