کد خبر : 1849272 | 29 مهر 1401 ساعت 15:30 | 8.2K بازدید | 4 دیدگاه

باید فشار روی یونیون برلین را حفظ کنیم

ناگلزمان: بعید است نویر به جام جهانی نرسد

یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، احتمال اینکه مانوئل نویر جام جهانی را از دست بدهد رد کرد ولی گفت که او در دو بازی بعدی تیمش غایب خواهد بود.

ناگلزمان: بعید است نویر به جام جهانی نرسد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پس از پیروزی 5-0 هفته گذشته برابر فرایبورگ در بوندسلیگا و برتری 5-2 در جام حذفی مقابل آگزبورگ، در بهترین شرایط به بازی مقابل هوفنهایم رسیده است. بایرن با 19 امتیاز و چهار امتیاز اختلاف نسبت به یونیون برلین صدرنشین، در رده دوم قرار دارد و هوفنهایم نیز با 17 امتیاز در رده چهارم است.

1752734

یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، در نشست خبری این بازی گفت:«این برای من یک بازی ویژه است چرا که هوفنهایم در قلبم جای دارد. من 9 سال عالی را در این باشگاه داشتم. خوشبختانه در شرایط خوبی هستیم و از این بازی هم سه امتیاز را می خواهیم. هوفنهایم استراتژی مشخصی دارد و شجاعانه بازی می کند. ما برای ضربه زدن به این تیم باید بسیار سریع باشیم و سرعت تیمی‌مان بالا باشد.»

ناگلزمان در مورد ترکیب اصلی تیمش گفت:«هنوز در این مورد تصمیم نگرفته‌ام و پس از صحبت با بازیکنان و مشورت با دستیارانم تصمیم خواهم گرفت. کینگزلی کومان در شرایط بازی است و چوپومتینگ هم که در بازی قبلی خوب کار کرد، شانس بازی خواهد داشت. پس از آخرین تمرین، در مورد ترکیب نهایی تصمیم می گیریم.»

ناگلزمان در مورد شرایط فعلی تیمش گفت:«واضح است که باید به پیروزی‌های‌مان ادامه دهیم تا فشار روی یونیون برلین حفظ شود. ما باید تا شروع جام جهانی همه بازی‌های‌مان را ببریم. بازیکنان را باانگیزه می بینم و امیدوارم با صدرنشینی راهی تعطیلات زمستانی شویم.»

1754857

غیبت توماس مولر:«متاسفانه مولر به دلیل مشکل گوارشی شرایط بازی ندارد و فردا غایب خواهد بود. او عصبانی است چون ابتدا کرونا او را مدتی دور از میادین نگه داشت و حالا مشکل گوارشی باعث شده بازی با هوفنهایم را از دست بدهد.»

صحبت با هانسی فلیک(مربی تیم ملی آلمان):«ما هر از گاهی به یکدیگر پیام می‌دهیم. رابطه خوبی با هم داریم. تبادل نظر با دیگران همیشه خوب است. من نظر او را می‌پرسم و او هم نظر من را می‌پرسد. ما در راستای منافع خود و تیم ملی آلمان با یکدیگر همکاری می‌کنیم.»

وضعیت مانوئل نویر:«مانوئل فردا بازی نمی‌کند. او هنوز کمی درد دارد. به احتمال زیاد بازی مقابل بارسلونا را هم از دست خواهد داد. ما قصد داریم تا از او در بازی مقابل ماینتس استفاده کنیم. باید صبر کنیم تا شانه‌اش به اندازه‌ای که بتواند دوباره بازی کند، بهبود یابد.»

نویر و احتمال از دست دادن جام جهانی:«بعید است او به جام جهانی نرسد. ما سعی می‌کنیم وضعیت کلی را در نظر بگیریم. مانوئل بدنش را می‌شناسد. مفصل شانه یک نقطه حساس است. فکر می‌کنم و امیدوارم که در بازی مقابل ماینتس حضور داشته باشد.»

دیدگاه‌ها