کد خبر : 1849313 | 29 مهر 1401 ساعت 19:20 | 23.3K بازدید | 6 دیدگاه

لیدز مربی محبوبش را صدا زد: بیلسا بیا!

هواداران لیدز بعد از شکست دیروز مقابل لسترسیتی علیه سرمربی‌شان، جسی مارش، شعار داده و خواهان بازگشت مارچلو بیلسا به این تیم شدند.

لیدز مربی محبوبش را صدا زد: بیلسا بیا!

به گزارش "ورزش سه"، لیدز دیروز در یک بازی خارج از خانه مقابل لسترسیتی شکست 2-0 را پذیرا شد تا شرایط سختی را تجربه کند. لیدز در 10 بازی اخیر خود تنها 2 پیروزی داشته و تنها به لطف تفاضل گل بهتر هنوز در منطقه خطر سقوط قرار ندارد.

جسی مارش، سرمربی لیدز، فصل گذشته به این تیم کمک کرد تا از خطر سقوط فرار کند اما در شروع فصل جدید هواداران لیدز شاهد هیچ نوع پیشرفتی در عملکرد تیم‌شان نبوده‌اند و همین آنها را عصبانی کرده است.

1755297
جسی مارش

به همین خاطر هواداران لیدز که برای تماشای دیدار دیروز به ورزشگاه کینگ پاور، خانه لسترسیتی، رفته بودند شعارهایی علیه جسی مارش سر دادند. هواداران لیدز تنها به شعار علیه مارش اکتفا نکرده بلکه به مدیران باشگاه نشان دادند که چه کسی را برای نشستن روی نیمکت ترجیح می‌دهند: سرمربی قبلی لیدز، مارچلو بیلسا که در ماه فوریه اخراج شده بود.

مارچلو بیلسای آرژانتینی در الند رود چهره محبوبی است. او بود که لیدز را بعد از مدتها به لیگ برتر برگرداند و در اولین فصل حضورش در لیگ برتر مانع سقوط فوری شد. لیدز در دوران او فوتبالی جذاب و تهاجمی بازی می‌کرد و همین باعث شده بود بیلسا محبوب هواداران باشد.

1755298
مارچلو بیلسا

دیدگاه‌ها