کد خبر : 1849417 | 30 مهر 1401 ساعت 11:27 | 8.2K بازدید | 6 دیدگاه

ما هم تیم ملی ایران هستیم، نماینده ایران در‌ آسیا

گرشاسبی: اصلا نمی‌پذیریم نکونام به تیم ملی برود

مدیرعامل باشگاه فولاد مخالفت صریح و رسمی خود را با جدایی جواد نکونام و رفتنش به تیم ملی فوتبال اعلام کرد.

گرشاسبی: اصلا نمی‌پذیریم نکونام به تیم ملی برود

به گزارش "ورزش سه"،‌ شب گذشته مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، در مصاحبه‌ای از حضور جواد نکونام در اردوی تیم ملی به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش بعد از پایان هفته یازدهم لیگ برتر و حضور او در کنار تیم ملی خبر داد اما این موضوع با واکنش فولادی‌ها مواجه شده است.

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد، در این خصوص به خبرنگار ما گفت:‌ قرار ما این است که در نیم فصل نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و تیمی قدرتمند را آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا کنیم. کادرفنی درباره ترمیم نقاط ضعف هر تصمیمی بگیرد ما انجام می‌دهیم. به همین خاطر کاملا مخالف حضور آقای نکونام در کادرفنی تیم ملی هستیم.

او ادامه داد: ما اطلاعیه دادیم و اعلام کردیم که مخالف هستیم. تحت هیچ شرایطی موافق جدایی نکونام نیستیم. ضمن اینکه کسی هم با ما صحبتی نکرده و توافقی صورت نگرفته است. ما هم تیم ملی هستیم و نماینده ایران به حساب می‌آییم. آن تیم به جام جهانی می‌رود و ما در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنیم.

مدیرعامل فولاد در واکنش به مصاحبه قنبرزاده درباره اینکه حضور نکونام قطعی شده، بیان کرد: ایشان نگفتن قطعی است. گفتند با فولاد هماهنگ می‌کنیم و ما هیچ جوره هماهنگ نمی‌شویم! اصلا نمی‌پذیریم که نکونام به تیم ملی برود.

گرشاسبی درباره نتایج اخیر فولاد و جریمه اعضای تیم گفت: برای ما خیلی سنگین بود که اولین باخت را تجربه کنیم. حسم این است که باید شوکی به تیم می‌دادیم و این شوک لازم بود. بالاخره بازیکنان باید به خودشان بیایند تا با سرعت بیشتری روند خوب را ادامه بدهند. ما تنها باشگاهی هستیم که یک باخت داریم و این نشان از تیم خوبمان دارد. البته همین باخت هم به گفته کارشناسان داوری روی اشتباه داور بود و داخل زمین شکست نخوردیم.

دیدگاه‌ها