کد خبر : 1849424 | 30 مهر 1401 ساعت 11:44 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

اردلان: ما پیکان هستیم و با قدرت ادامه می‌دهیم

سرمربی قهرمان و شیوه جدید برای کسب جام

نیلوفر اردلان پس از بازی مقابل نماینده شیراز درباره این دیدار و آخرین شرایط تیم پیکان صحبت کرد.

 سرمربی قهرمان و شیوه جدید برای کسب جام

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتسال بانوان پیکان در ادامه روند موفقیت‌آمیز خود روز گذشته موفق شد در شیراز تیم پویندگان صنعت فجر را شکست بدهد و سومین پیروزی متوالی را دشت کند.

نیلوفراردلان، سرمربی شناخته شده فوتسال پیکان بعد از این مسابقه گفت:‌ خدا را شکر می‌کنم که بعد از شروع فصل سختی که داشتیم و اینکه شروع تیم در لیگ طبق پیش‌بینی‌هایمان انجام نشد، ما در سه بازی آخر مقابل پالایش، مس و پویندگان به خواسته‌ها و اهداف و هماهنگی تاکتیکی رسیدیم. بچه‌ها باهم هماهنگ شدند و می‌توانند کنار هم روان بازی کنند.

اردلان در ادامه گفت: با پویندگان صنعت فجر شیراز بازی داشتیم و با توجه به نتایجی که از قبل گرفته بود و به بقیه تیم‌ها گل زده بود ما هدفمان را در ابتدا روی گل‌ نخوردن متمرکز کرده بودیم. در این بازی هم از همه پتانسیل و نیروی جوان‌مان استفاده کردیم و در واقع سعی کردیم به بازیکنانی که کمتر بازی کردند میدان دهیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان صحبت‌های خود را این‌طور به پایان برد: خدا را شکر که با روحیه خوب به استقبال نیم فصل دوم می‌رویم. استراحت کوتاه و یک هفته‌ای داریم و برای آن یک هفته هم به بچه‌ها برنامه تمرینی می‌دهیم. بازی‌های نیم فصل دوم سخت‌تر است و نتایجش برای ما اهمیت دارد اما ما پیکان هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین نتایج را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها