کد خبر : 1849425 | 30 مهر 1401 ساعت 11:48 | 40.8K بازدید | 6 دیدگاه

شجاع و کنعانی مقیم خانه کی‌روش شدند!

سرمربی تیم ملی موفق شد در مذاکره با باشگاه‌های قطری که بازیکنان تیم ملی را در اختیار دارند، مجوز حضور زودهنگام آنها را در اردوی تیم ملی دریافت کند.

شجاع و کنعانی مقیم خانه کی‌روش شدند!

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله کوتاهی که تا جام جهانی باقی مانده است و با توجه به حضور دیرهنگام کارلوس کی‌روش روی نیمکت ایران، سرمربی پرتغالی قصد دارد با سود بردن از تمام پتانسیل‌ها، شرایط حضور موفق ایران را در این رقابت‌ها فراهم سازد.

سرمربی تیم ملی که چندی پیش با حضور در قطر و اردوی تیم‌های الاهلی و الوکره، وضعیت سه بازیکن ملی پوش ایرانی این تیم‌ها (شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و امید ابراهیمی) را زیر نظر گرفته بود، اکنون با توجه به گفت‌وگویی که با مدیران این تیم داشته، به تعامل جالب توجهی دست یافته است.

در این زمینه کارلوس کی‌روش موفق شده با توجه به تعطیلی لیگ قطر به واسطه رقابت‌های جام جهانی، موافقت اعضای فنی و مدیریتی تیم‌های الاهلی و الوکره را برای حضور زودهنگام سه بازیکن ملی پوش ایرانی را در اردوی آماده‌سازی دریافت کند.

شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان و امید ابراهیمی سه بازیکن ایرانی حاضر در لیگ قطر هم پس از تعطیلی لیگ این کشور و پس از مذاکرات حضوری کارلوس کی‌روش با باشگاه‌های‌شان، خارج از فیفادی از چهارشنبه گذشته تمرینات خود را در مجموعه تمرینی پک و زمین چمن آکادمی زیر نظر مربیان تیم ملی آغاز کرده‌اند.

برنامه‌های ویژه کادر فنی تیم ملی برای بازیکنان تیم ملی تا زمان آغاز اردوی نهایی ادامه خواهد داشت.

1755466

دیدگاه‌ها