کد خبر : 1849439 | 30 مهر 1401 ساعت 12:39 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

استعفای بیاتلو از هدایت دریای بابل

سرمربی تیم فوتبال دریای بابل پس از حضور ٩ هفته‌ای از سمت خود استعفا داد.

استعفای بیاتلو از هدایت دریای بابل

به گزارش ورزش‌سه"، وحید بیاتلو به همراه دریای بابل تقریبا آخرین تیمی بودند که به دلیل مسائل مربوط به تغییر مالکیت که مدیران باشگاه با آن دست و پنجه نرم می‌کردند برای حضور در مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول آماده شدند و به همین دلیل شروع بسیار بدی هم در رقابت‌ها داشتند و در چهار هفته ابتدایی، چهار شکست پیاپی را تجربه کردند.
در ادامه رقابت‌ها اما شاهد تغییر شرایط بودیم و آن‌ها موفق به کسب سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست در پنج بازی آینده خود شدند تا به شرایط خودشان در جدول رده‌بندی مسابقات سر و سامان بدهند.  آخرین دیدار دریای بابل مقابل استقلال در اهواز برگزار شد و در روزهای خوب آبی‌پوشان با پیروزی دو بر صفر آنها تمام شد. 
حالا چند روز پس از این مسابقه وحید بیاتلو، تصمیم به استعفا گرفته و البته درباره دلیل این تصمیم توضیحی نداده است.  او طی گفت‌وگویی با "ورزش‌سه" دراین‌باره اظهار کرد:« این استعفا به دلیل مشکلاتی است که در حال حاضر نمی‌خواهم در مورد آنها صحبت کنم، چون حرفه‌ای هم نیست. فقط خوشحالم که تمام توانم را برای این کار در نظر گرفتم. از هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه لیگ بهترین اتفاقات برای تیم و آنها رقم بخورد.»
تیم فوتبال دریای بابل که طی سال‌های گذشته با نام رایکا در مسابقات شرکت می‌کرد در پایان هفته نهم با کسب ١٠ امتیاز رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد. باید دید مدیران این باشگاه چه تصمیمی در قبال استعفای بیاتلو خواهند گرفت. 
دریای بابل باید در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر روز سه‌شنبه سوم آبان ماه در ورزشگاه هفتم تیم بابل مقابل آرمان گهر سیرجان بازی کند.

دیدگاه‌ها