کد خبر : 1849552 | 30 مهر 1401 ساعت 22:29 | 26K بازدید | 37 دیدگاه

تن‌هاخ: در بازی‌های بزرگ نباید فرصت از دست داد

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در پایان بازی تیمش با چلسی که با تساوی 1-1 به پایان رسید در کنفرانسی مطبوعاتی شرکت کرد.

تن‌هاخ: در بازی‌های بزرگ نباید فرصت از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در هفته سیزدهم لیگ برتر به لندن رفت تا در استمفوردبریج با چلسی دیدار کند.

درحالی‌که یونایتد ابتدا دروازه‌اش را با پنالتی جورجینیو باز شده دید اما کاسمیرو، خرید تابستانی شیاطین سرخ، در وقتهای اضافه آخر بازی موفق شد دروازه حریف را باز کرده تا یونایتد از این بازی بزرگ با یک تساوی به خانه برگردد.

1755702

بازگشت به بازی و جبران شکست در آخرین لحظات
باید به تیمم واقعا تبریک بگویم. درحالی.که ظرف 10 روز چهارمین بازی‌شان را انجام می‌دادند و عقب افتادند اما از جنگیدن دست برنداشتند و به بازی برگشتند. روحیه بالای بازیکنان ما را خودتان دیدید. بچه‌ها عالی موانع را از سر راه برداشتند. این خیلی خوب بود.

از دست دادن فرصت‌های گلزنی توسط بازیکنان یونایتد
رشفورد در نیمه اول دو فرصت عالی داشت. آنتونی هم با دروازه‌بان حریف تک به تک شد. شما باید در این جور موقعیت‌ها توپ را گل کنید چون در بازی‌های بزرگ سه فرصت واقعا زیاد است و نباید از دست برود. تیم باید در این صحنه‌ها گل بزند.

رضایت از نتیجه بازی؟
به نظرم نتیجه منصفانه‌ای است. اگر در این بازی می‌باختیم واقعا ناراحت می‌شدم چون شایسته باخت نبودیم. اینکه بعد از یک هفته دشوار به اینجا بیاییم و با یک امتیاز به خانه برگردیم خوب است.

مصدومیت رافائل واران
در حال حاضر واقعا نمی‌شود نظر قطعی داد چون بازی تازه تمام شده. باید تا بیست و چهار ساعت آینده صبر کنیم تا میزان مصدومیت او دقیقا مشخص شود.

دیدگاه‌ها