کد خبر : 1849611 | 01 آبان 1401 ساعت 11:25 | 30.2K بازدید | 10 دیدگاه

مجیدی باید روزهای باشکوه با الوصل را کنار بگذارد

الخلیج: فرهاد به خانه قدیمی خود باز می‌گردد

روزنامه اماراتی در یادداشتی نوشت که فرهاد مجیدی به دنبال رقم زدن نخستین شکست تیم اسبق خود یعنی الوصل است.

الخلیج: فرهاد به خانه قدیمی خود باز می‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی برای تقابل با الوصل، به استادیوم خاطره‌انگیز بازمی‌گردد. روزنامه الخلیج در گزارشی به این موضوع پرداخته و نوشته است: دومین روز از هفتمین دوره رقابت های لیگ حرفه‌ای ادنوک، روز یکشنبه شاهد برگزاری 2 دیدار خواهد بود که اولین بازی بین الجزیره و عجمان برگزار می شود و سپس الوصل صدرنشین لیگ در آزمونی سخت، با اتحاد کلباء رده هفتمی روبه‌رو خواهد شد.

الوصل (14 امتیاز) با پذیرایی از میهمان خود اتحاد کلباء و مربی ایرانی‌اش فرهاد مجیدی، مشتاق است تا در پایان دیدارهای این هفته نیز در صدر جدول باقی بماند. مجیدی در این بازی به زعبیل (استادیوم خانگی الوصل) بازخواهد گشت که شگفت‌انگیزترین فصل‌ها را با گلزنی برای الوصل، به ثبت رساند.

1755820

الوصل می خواهد بر پیروزی ارزشمند و باارزش مقابل الشارجه در هفته قبل، که پس از سال ها به صعود این تیم به صدر جدول کمک کرد، تکیه کند.

این تیم به توانایی های ژیلبرتو، گلزن برتر تیم، که گل پیروزی بخش مقابل الشارجه را به ثمر رساند، امیدوار است. او به همراه 2 بازیکن خطرناک دیگر در خط حمله، یعنی فابیو لیما و علی صالح، برای شکستن سد دفاعی ببرها تلاش می کنند. کلباء تیمی است که در این فصل و در بخش دفاعی متمایز عمل کرده و در چهار دیدار موفق به کلین شیت شده است.

1755822

کلباء موفق شد در پایان 6 هفته نخست، 10 امتیاز کسب کند که اعتماد به نفس تیم را افزایش داده است. آنها می‌دانند که این دیدار، یکی از سه امتیازهای مهم فصل است. چرا که ترک زعبیل با امتیاز کامل، به کلباء کمک می‌کند تا در جمع چهار تیم برتر جدول قرار بگیرد.

فرهاد مجیدی سعی خواهد کرد روزهای باشکوهی را که در ورزشگاه زرد گذرانده، فراموش کند و شور و شوق خود را کنار بگذارد و به "ببرها" کمک کند تا از پلنگ ها پیشی بگیرند و حریف را وادار کند تا تلخی اولین باخت این فصل را بچشد.

مهمان امیدوار است تا از نقاط ضعف حریف برای ضربه زدن به آنها استفاده کند و موفق شود به پیروزی دست یابد که ممکن است برای کلباء درهای ورود را جهت حضور در بین چهار تیم بزرگ باز کند. آنها برای عبور از این دست‌انداز سخت، به تقویت استحکام خط دفاعی و استفاده از فرصت ها نیاز دارند.

دیدگاه‌ها