کد خبر : 1849614 | 01 آبان 1401 ساعت 11:49 | 36.5K بازدید | 17 دیدگاه

پاتر: جذب رونالدو؟ حرفی دراین‌باره ندارم

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، حاضر نشد صحبتی درباره احتمال جذب کریستیانو رونالدو انجام دهد.

پاتر: جذب رونالدو؟ حرفی دراین‌باره ندارم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت و به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد. 
آنها این فرصت را داشتند که پس از گل شدن پنالتی جورجینیو در دقیقه 87 این بازی پیروز میدان باشند اما کاسمیرو ناجی تیم اریک تن‌هاخ شد و با گلی که در دقیقه 94 به ثمر رساند اجازه نداد که تیمش در این بازی شکست بخورد. 
رونالدو در این دیدار حتی در فهرست یونایتد نیز حضور نداشت و به دلیل رفتاری که در جریان پیروزی شیاطین سرخ برابر تاتنهام انجام داده و پیش از سوت پایان بازی به سمت رختکن رفته بود، از فهرست این تیم برای این بازی کنار گذاشته شد. 
تن‌هاخ در نشست خبری پیش از این بازی گفته بود که تصمیمی برای محرومیت طولانی مدت رونالدو ندارد و او به احتمال زیاد پس از این بازی بار دیگر به تمرینات این تیم بازخواهد گشت.

1755085
با این حال، شایعات بسیاری درباره جدایی این ستاره پرتغالی از یونایتد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به گوش می‌رسد و همین موضوع باعث شد که روز گذشته سوالی دراین‌باره از پاتر نیز مطرح شود. 
سرمربی چلسی در پاسخ به این سوال که آیا تاد بولی شانس خریدن رونالدو را به او داده است یا خیر گفت:« من هرگز درباره بازیکنانی که بازیکن چلسی نیستند صحبت نمی‌کنم.»
پیش از این گفته شده بود که مالک جدید چلسی علاقه زیادی به جذب رونالدو دارد و در تابستان نیز برای عملی کردن این تصمیم اقدام کرده بود اما در نهایت با مخالفت توماس توخل روبه‌رو شد. 
 

دیدگاه‌ها