کد خبر : 1849619 | 01 آبان 1401 ساعت 11:54 | 15.9K بازدید | 2 دیدگاه

سپاهان در خانه حرفی برای گفتن نداشت؛

این دختران انتقام تیم قلعه‌نویی را گرفتند! (عکس)

تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان موفق شد در مهم‌ترین تقابل هفته نخست لیگ برتر از سد سپاهان اصفهان بگذرد.

این دختران انتقام تیم قلعه‌نویی را گرفتند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هفته اول لیگ برتر فوتبال زنان روز گذشته به پایان رسید، آن‌هم در حالی که همه نگاه‌ها به سوی باغ فردوس اصفهان و نبرد حیثیتی و جذاب 2 مدعی قهرمانی فوتبال زنان بود. تیم‌های سپاهان اصفهان و شهرداری سیرجان که هر کدام‌شان با ترکیبی پر از ستاره پا به میدان گذاشته بودند و تلاش‌شان کسب اولین برد فصل در اولین مسابقه بود.

سپاهانی‌ها در اولین حضور مریم ایراندوست روی نیمکت تیم خود و البته حضور بازیکنان تازه‌وارد در اندیشه کسب 3 امتیاز بودند و در مقابل سیرجانی‌ها قصد داشتند تا با کسب پیروزی در خانه حریف، شروعی قاطع و محکم در فصل جدید لیگ برتر فوتبا زنان داشته باشند.

1755834

2 تیم در فصل گذشته در دیدارهای رودررو هر کدام یک پیروزی به دست آوردند؛ مصاف دور رفت در سیرجان با برتری 2 گله شهرداری به پایان رسید و در بازی برگشت در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، طلایی‌پوشان موفق شدند 2 بر یک از سد حریف سیرجانی خود بگذرند و به نوعی جبران مافات کنند.

در مسابقه دیروز، درخشش زوج طلایی خط حمله شهرداری سیرجان سرنوشت بازی را رقم زد و گلزنی افسانه چترنور و شبنم بهشت باعث شد تا شاگردان مریم ایراندوست در خانه مغلوب شوند و در اولین گام از فصل جدید لیگ برتر، طعم شکست را بچشند.

در لیگ برتر فوتبال مردان، تیم‌های سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان رقابت نزدیکی با هم دارند و همواره دوئل‌های جذابی میان این 2 تیم در جریان بوده و در آخرین گام در لیگ بیست‌ودوم، مصاف شاگردان مورایس و قلعه‌نویی با تساوی 2-2 خاتمه یافت. اگر بخواهیم مقایسه‌ای داشته باشیم، با همان میزان جذابیت و البته حساسیت جدولی، نمایندگان استان اصفهان و کرمان در لیگ برتر فوتبال زنان هم مقابل هم قرار می‌گیرند که این‌بار سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی توانستند حریف خود را در خانه شکست بدهند تا با یک برد روحیه‌بخش، پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان را آغاز کنند.

1755836

شهرداری سیرجان برخلاف سپاهان اصفهان، تغییر و تحولات گسترده‌ای در تیم خود نداشت و آن‌ها به مانند فصل گذشته با هدایت مریم جهان‌نجاتی کارشان را آغاز کردند. مهم‌ترین تغییر در فهرست شهرداری سیرجان، اضافه شدن نام شقایق روزبهان بود، کاپیتان سپاهان در سالیان اخیر که در نقل‌وانتقالات تابستانی در انتقالی جذاب به سیرجان رفت و دیروز برابر تیم سابقش قرار گرفت.

سیرجانی‌ها بعد از اتمام بازی در زمین چمن باغ فردوس اصفهان، ژست پیروزی در مقابل لنز دوربین گرفتند و اولین بردشان در لیگ پانزدهم فوتبال زنان را این‌گونه به ثبت رساندند.

عکاس: سهیل سعادتمندی

دیدگاه‌ها