کد خبر : 1849625 | 01 آبان 1401 ساعت 11:42 | 13.9K بازدید | 8 دیدگاه

پنالتی بحث‌برانگیز چلسی: مک تامینی قربانی شد؟

به نظر می‌رسد که آرمانو بورخا، بازیکن چلسی، پیش از اعلام پنالتی روز گذشته شیطنت‌هایی داشته است.

پنالتی بحث‌برانگیز چلسی: مک تامینی قربانی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، چلسی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت و در این دیدار که به میزبانی این تیم در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار شد به تساوی 1-1 رضایت داد. 
دو تیم خیلی دیر به گل رسیدند و این چلسی بود که ابتدا با گل جورجینیو از روی نقطه پنالتی موفق به باز کردن دروازه حریف در دقیقه 87 شد و یونایتد نیز در سوی دیگر میدان توانست در دقیقه 94 و توسط کاسمیرو بازی را به تساوی بکشاند و از شکست فرار کند. 
پنالتی‌ای که به سود چلسی اعلام شد روی خطای اسکات مک تامینی روی بورخا بود که در صحنه ارسال کرنر توسط بازیکنان چلسی در محوطه جریمه یونایتد رخ داد اما حالا تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد این بازیکن شیطنت‌هایی روی این صحنه انجام داده است. 

1755842
بورخا پیش از ارسال صحنه مدام به مک تامینای ضربه زده و او را هل داده بود و همین موضوع باعث شد که این بازیکن یونایتد تمرکزش را از دست بدهد و در نهایت به خطای پنالتی روی او تن بدهد. 
با این حال، این اتفاق تغییری در تصمیم داور این بازی و همچنین کمک دارو ویدئویی ایجاد نکرد و آنها هر دو به این نتیجه رسیدند که باید یک ضربه پنالتی به سود آبی‌های لندن اعلام کنند، اتفاقی که می‌توانست برای یونایتد خیلی گران تمام شود و باعث شکست آنها در این بازی شود اما در نهایت، مک تامینی خوش شانس بود که چنین اتفاقی رخ نداد. 
 

دیدگاه‌ها