کد خبر : 1849630 | 01 آبان 1401 ساعت 12:42 | 20.9K بازدید | 1 دیدگاه

مدیرعامل ذوب آهن:

در پرونده اسدبیگی - پرسپولیس دعوا نه، توافق می‌خواهیم

مدیرعامل ذوب آهن مدعی شد که این باشگاه در پرونده جنجالی هافبک کنونی پرسپولیس به دنبال توافق برای پایان دادن به ماجراست.

در پرونده اسدبیگی - پرسپولیس دعوا نه، توافق می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، سینا اسدبیگی که در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی از تمرین ذوب آهن جدا شد و قراردادش را با پرسپولیس به امضا رساند، هنوز درگیر پرونده مربوط به این جدایی است.

در این رابطه علیرضا احسانی، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به تشریح آخرین روند این پرونده پرداخت و گفت: چند جلسه در خصوص این پرونده تاکنون برگزار شده و وکلای ما هم حضور داشتند و اسناد و مدارکی که دال بر محق بودن ما بود به کمیته‌های مربوطه ارائه دادیم و منتظر صدور رأی نهایی هستیم. طبق آن چیزی که به ما اعلام شده قرار است فردا (دوشنبه) رای نهایی این پرونده اعلام شود و در این خصوص تعیین تکلیف خواهد شد.

وی در مورد اینکه موضع باشگاه ذوب آهن در قبال این پرونده چیست، گفت: ما به دنبال احقاق حق باشگاه ذوب‌آهن هستیم و در این میان هم با کسی دعوا و سر جنگ نداریم. سینا اسدبیگی هم بازیکن است و قصد نداریم خدای نکرده با محروم کردن او به فوتبالش ضربه بزنیم. ما به دنبال توافق و تفاهم در این پرونده هستیم و پیشنهاد خودمان را هم برای مصالحه در این پرونده ارائه دادیم. ما فقط به دنبال این هستیم که حق و حقوق ذوب آهن در این میان پایمال نشود و اگر اراده‌ای از سوی طرف مقابل وجود داشته باشد فکر می‌کنم مشکلی نداریم و می‌توانیم توافق کنیم.

مدیرعامل ذوب آهن در پاسخ به این سوال که منظورش از توافق دریافت مبلغی به عنوان غرامت است؟ توضیح داد: بله به هر حال او بازیکن با ما بود و از این اتفاق ذوب‌آهن متضرر شده است. حالا ضرر فنی را کاری نداریم ولی از لحاظ مالی باید این زیان به شکلی جبران شود و امیدوارم با وکیل سینا اسدبیگی در این خصوص به توافق برسیم.

احسانی در مورد نتایج ذوب آهن در 10 بازی ابتدایی لیگ برتر گفت: نتایج به هیچ عنوان برای ما راضی‌کننده نیست و اگر بگویم از نتایج راضی هستیم دروغ گفته‌ام ولی با این حال تیم از لحاظ فنی خوب بازی می‌کند و کارشناسان هم این موضوع را تایید می‌کنند. این را هم در نظر بگیرید که قرعه‌های سختی در 10 هفته ابتدایی داشتیم و در 5 بازی بعدی حداقل روی کاغذ به نظر می‌رسد بازی‌های آسان‌تری در پیش داریم. امیدواریم که نتایج این 5 هفته باقی مانده تا نیم فصل خوب باشد و بتوانیم در شرایط بهتری به نیم فصل برسیم. شما نگاه کنید در همین دو بازی گذشته مقابل استقلال و گل گهر هم حق‌مان باخت نبود. مقابل استقلال فرصتی به حریف ندادیم و روی اشتباه خودمان گل خوردیم و باختیم و جلوی گل‌گهر هم فرصت‌های زیادی خلق کردیم که گل نشد و از آن طرف آنها یک توپ روی دروازه ما آوردند و گل زدند.

وی در مورد عملکرد کادرفنی هم افزود: همانطور که گفتم از نتایج راضی نیستیم ولی از عملکرد فنی تیم راضی هستیم و همه جوره پشت کادرفنی خواهیم بود. امید داریم که در 5 بازی باقی مانده تا نیم فصل نتایج بهتری بگیریم. در نیم فصل هم اگر کادرفنی صلاح بداند تیم را تقویت خواهیم کرد ولی هنوز زمان زیادی تا آن موقع باقی مانده و هنوز زود است در موردش تصمیم‌گیری کنیم.

دیدگاه‌ها