کد خبر : 1849639 | 01 آبان 1401 ساعت 13:00 | 32.4K بازدید | 2 دیدگاه

شادی ستاره یونایتد با یک غریبه: ما کنار همیم! (عکس)

لیساندرو مارتینز، ستاره منچستریونایتد، پس از گل مساوی این تیم برابر چلسی از خود بی‌خود شد.

شادی ستاره یونایتد با یک غریبه: ما کنار همیم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در سیزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه استمفوردبریج میزیان منچستریونایتد بود و به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد. 
این بازی حساس و پر از هیجان تا دقایق پایانی بدون گل مساوی دنبال می‌شد اما اسکات تامینی، در دقایق پایانی این بازی با خطا روی بازیکن حریف باعث شد که داور بازی یک ضربه پنالتی به سود این تیم اعلام کند و جورجینیو در دقایق 87 توانست گل اول این بازی را به ثمر برساند. 
در حالی‌که بسیاری تصور می‌کردند این پایان ماجراست و چلسی با سه امتیاز حساس این بازی زمین را ترک خواهد کرد، این کاسمیرو بود که به داد یونایتد رسید و موفق شد گل مساوی تیمش را در دقیقه 94 وارد دروازه حریف کند. 

به ثمر رساندن این گل از سوی کاسمیرو در دقایق پایانی این بازی و در حالی که بسیاری کار شیاطین سرخ را تمام شده می‌دانستند باعث خوشحالی بسیار زیاد بازیکنان این تیم شد. 
مارتینز نیز که تابستان امسال به اولدترافورد منتقل شده است هم از این قاعده مستثنی نبود و این گل مساوی باعث شد که او از شدت خوشحالی از خود بی‌خود شود. 

1755865
او شادی‌اش را با یکی از هواداران حاضر روی سکوها به اشتراک گذاشت، در حالی که اصلا او را نمی‌شناخت. مارتینز پس از پایان این بازی با انتشار این عکس در توییترش نوشت:«من تو را نمی‌شناسم رفیق اما ما در این پیروزی کنار هم هستیم. تا آخر می‌جنگیم.»

 

دیدگاه‌ها