کد خبر : 1849668 | 01 آبان 1401 ساعت 14:33 | 21K بازدید | 7 دیدگاه

انتقاد اسکولز از تن‌هاخ: تعویض‌های یونایتد عجیب بود

پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، معتقد است که تعویض‌های اریک تن‌هاخ برابر چلسی درست نبوده است.

انتقاد اسکولز از تن‌هاخ: تعویض‌های یونایتد عجیب بود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در سیزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر برابر چلسی به میدان رفت و به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد. 
تلاش‌های دو تیم برای باز کردن دروازه حریف تا دقایق پایانی بازی جواب نداد و در حالی که دقایقی به پایان وقت قانونی بازی بیشتر فرصت باقی نمانده نبود که جورجینیو توانست از روی نقطه پنالتی دروازه داوید دخیا را باز کند. 
اما شیاطین سرخ تسلیم نشدند و تلاش‌شان برای جبران این گل را به کار گرفتند و در دقیقه 94 این کاسمیرو بود که توانست گل تساوی را وارد دروازه آبی‌های لندن کند. 

1744584

اسکولز پس از پایان این بازی گفت:«امروز آنها برای یک نیمه بازی بسیار خوبی ارائه کردند و شاید حتی این شایستگی را داشتند که برنده این بازی باشند. شاید بسیاری فکر می‌کردند چلسی در خانه به اندازه‌ای خوب کار کند که برنده شود اما من فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ داده باشد.»
او با انتقاد از تعویض‌های تن‌هاخ اظهار داشت:« تعویض‌های او امروز کمی عجیب بود. من فکر می‌کنم این که فرد به جای جیدون سانچو وارد زمین شد چندان به روند این بازی کمک نکرد. برونو فرناندز هم کنترل بازی را از دست داده بود و باید از زمین بیرون می‌آمد چون در جریان بازی قرار نداشت.»
این تساوی باعث شد که یونایتد یک امتیاز با چلسی فاصله داشته باشد و این در حالی است که شاگردان گراهام پاتر در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند.

 

دیدگاه‌ها