کد خبر : 1849672 | 01 آبان 1401 ساعت 14:40 | 28.1K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره بازی با مراکش با ژست معروف در تیم ملی(عکس)

امید ابراهیمی در بازگشت از قطر با همان هیبت همیشگی در تمرین تیم ملی حاضر شد.

ستاره بازی با مراکش با ژست معروف در تیم ملی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی، به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، با کنار رفتن کارلوس کی‌روش از سمت سرمربیگری تیم ملی به مرور زمان از ترکیب یوزها دور شد.

اما در آخرین اردوی تیم ملی با دراگان اسکوچیچ او بار دیگر به جمع ملی‌پوشان برگشت و مقابل الجزایر هم به میدان رفت. اما بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی برای این ستاره ایرانی شاغل در قطر، بهترین خبر ممکن بود.

اعتقاد ویژه سرمربی پرتغالی تیم ملی به این هافبک دفاعی جنگنده منجر به شگفتی‌سازی امید در جام جهانی روسیه شد و یکی از به یادماندنی‌ترین حرکات تاریخ بازی‌های تیم ملی در جام‌های جهانی توسط او رقم خورد.

جایی که تکل درخشانش در بازی با مراکش برای ربودن توپ از پیش پای امین هریت آسیب‌دیدگی او از ناحیه دنده را در پی داشت اما حرکتش حسابی به دل دوست‌داران تیم‌ملی نشست.

حالا ابراهیمی با همان ژست همیشگی و اصطلاح فوتبالی "قلدر " با کت‌های همیشه باز خودش، در تمرین تیم ملی حاضر شده تا در اردوی ارزیابی فنی سوم بازیکنان شاغل در لیگ برتر، او هم در کنار شجاع و کنعانی تنه‌به‌تنه سایر بازیکنان شود.

1755925

هرچند امید به دلیل آسیب‌دیدگی جزئی در دو مسابقه دوستانه ایران برابر اروگوئه و سنگال در اردوی اتریش تنها ۴۵ دقیقه به میدان رفت، اما اعتقاد سی‌کیو به او گمانه‌زنی‌ها پیرامون حضورش در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در قطر را افزایش داده و به احتمال قوی یکی از مسافرین پرواز تهران دوحه خواهد بود.

دیدگاه‌ها