کد خبر : 1849684 | 01 آبان 1401 ساعت 15:34 | 21.8K بازدید | 5 دیدگاه

استقلال - پرسپولیس جای شما در این جمع خالی‌ست

هفته اول لیگ برتر فوتبال زنان درحالی برگزار شد که سه تیم سپاهان، ملوان و پیکان در این لیگ حضور دارند اما خبری از دو تیم پُرهوادار پرسپولیس و استقلال نیست!

استقلال - پرسپولیس جای شما در این جمع خالی‌ست

به گزارش “ورزش سه”، تنها چند روز قبل از شروع پانزدهمین فصل از لیگ برتر فوتبال زنان، خبر تیم‌داری پیکان در این لیگ و واگذاری امتیاز نماینده البرز به این باشگاه رسانه‌ای شد.
حضور پیکان در این لیگ، به نوعی انحلال تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن را جبران می‌کرد.
پیش از این و در سال‌های گذشته، ملوان، سپاهان و ذوب‌آهن تنها باشگاه‌هایی بودند که هم در لیگ برتر زنان و هم مردان تیم‌داری می‌کردند و منحل شدن ذوب‌آهن زنگ خطری برای خارج شدن بودجه از فوتبال زنان بود اما حضور پیکان و حمایت آن‌ها از فوتبال زنان سبب امید تازه برای دختران فوتبالی به ویژه در استان البرز شد.

ملوان و سپاهان نیز از ریشه‌دارترین تیم‌ها در فوتبال زنان هستند و همواره سبب ایجاد شور خاصی در این لیگ شدند اما چندی پیش و قبل از اتمام فصل چهاردهم لیگ برتر زنان، بر اساس دستور مستقیم وزیر ورزش به مدیران سرخ‌آبی، قرار بود استقلال و پرسپولیس نیز در این لیگ حضور داشته باشند اما همانطور که حمید سجادی در نشست خبری روز تربیت بدنی عنوان کرد؛ گویی دستور او به مدیران سرخ‌آبی امضا روی یخ بوده و آنها فقط در حد “صوت” به دستورات او توجه کردند!

به هرحال جای خالی پرسپولیس و استقلال در فوتبال و فوتسال زنان سال‌هاست که احساس می‌شود، به ویژه حالا که توجه رسانه‌ها به این لیگ‌ها بیشتر شده و دختران طرفدار این دو باشگاه منتظر پوشیدن پیراهن تیم محبوب خود هستند.

1755933
1755934
1755935

عکاس: سوگند نظمی

دیدگاه‌ها