کد خبر : 1849702 | 01 آبان 1401 ساعت 17:15 | 13.9K بازدید | 12 دیدگاه

لئون گورتزکا:

بازی با بارسلونا تحت هر شرایطی حساس است

لئون گورتزکا، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، شرایط روبرت لواندوفسکی در بارسلونا را چندان خوب نمی داند.

بازی با بارسلونا تحت هر شرایطی حساس است

به گزارش "ورزش سه"، تساوی در خانه مقابل اینتر به این معنا بود که بارسلونا دیگر شانس چندانی برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان ندارد و روبرت لواندوفسکی بعد از سال ها درخشش با لباس بایرن مونیخ، احتمالا مجبور است خیلی زود با این تورنمنت وداع کند. حالا لئون گورتزکا، همبازی سابق لواندوفسکی در بایرن مونیخ، در این رابطه صحبت کرده و البته مدعی شد بازی برگشت مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان در ورزشگاه نوکمپ تحت هر شرایطی حساس خواهد بود.

1755962

لئون گورتزکا گفت: "شرایط روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ خوب بود و این بازیکن همیشه حداقل تا مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تیمش پیش می رفت. اما حالا دیگر شرایط برای او اینگونه رقم خورده و ما دیگر نمی توانیم به این مسئله کاری داشته باشیم.

دیدار برگشت مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان؟ وقتی در نیوکمپ مقابل بارسلونا بازی می کنیم، چه بازی دوستانه باشد و چه فینال لیگ قهرمانان، شرایط فرقی نمی کند. همیشه یک مسابقه فوق العاده در انتظارمان خواهد بود و ما مشتاقانه منتظر شروع این دیدار هستیم. همچنین ما برای کسب پیروزی و سه امتیاز در این دیدار هر کاری انجام خواهیم داد."

دیدگاه‌ها