کد خبر : 1849726 | 01 آبان 1401 ساعت 19:01 | 24.9K بازدید | 14 دیدگاه

طعنه گواردیولا: من بیشتر از کلوپ به لیورپول باور دارم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تاکید کرد لیورپول هنوز در این فصل می تواند قهرمان لیگ برتر شود.

طعنه گواردیولا: من بیشتر از کلوپ به لیورپول باور دارم!

به گزارش "ورزش سه"، هنوز لیگ برتر این فصل به میانه راه نرسیده و لیورپول 12 امتیاز از آرسنال صدرنشین کمتر کسب کرده است. یورگن کلوپ در هفته های اخیر چندین بار مدعی شد تیمش این فصل دیگر شانسی برای کسب عنوان قهرمانی ندارد و بازی های این تیم در کورس صدرنشینی برای خود لیورپول بی اهمیت است. اما پپ گواردیولا چند بار در هفته های اخیر تاکید کرد هنوز مسابقات زیادی مانده و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. حالا این سرمربی اسپانیایی به شوخی ادعای خود را تکرار کرده و مدعی شد انگار از خود یورگن کلوپ نیز بیشتر به موفقیت لیورپول باور دارد.

1753655

پپ گواردیولا گفت: به نظر می رسد با این مصاحبه ها، من بیشتر به تیم لیورپول باور و اعتقاد دارم تا سرمربی این تیم. فقط 10 بازی از این فصل لیگ برتر گذشته است. ما مسابقات جام جهانی را در میانه راه در پیش داریم و بازی های زیادی در ادامه فصل باقی مانده است. مسابقات اروپا برگزار می شود و بازی های جام حذفی نیز مانده است. مواردی مانند مصدومیت و .... نیز وجود دارد.

در گذشته نیز گفته بودم وقتی فقط شش یا هفت بازی دیگر تا پایان فصل مانده باشد، می توان این حرف را زد. اما وقتی فقط 10 هفته از لیگ برتر این فصل گذشته، هزار میلیون اتفاق ممکن است در ادامه راه رخ دهد."

دیدگاه‌ها