کد خبر : 1849756 | 01 آبان 1401 ساعت 22:14 | 29.5K بازدید | 12 دیدگاه

آلمیرون، ستاره‌ای که موتورش با تمسخر روشن شد

بعد از گلزنی میگل آلمیرون برای نیوکسل در دیدار امشب مقابل تاتنهام، جیمی کاراگر از این فرصت برای طعنه زدن به جک گریلیش استفاده کرد که چندی پیش آلمیرون را مسخره کرده بود.

آلمیرون، ستاره‌ای که موتورش با تمسخر روشن شد

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل امشب در خانه تاتنهام موفق شد حریفش را 2-1 مغلوب کند. میگل آلمیرون، ستاره پاراگوئه‌ای نیوکسل، در این بازی یک گل تماشایی به ثمر رساند تا نقش مهمی در پیروزی کلاغ‌ها بازی کند.

1756065

نام آلمیرون چندی پیش به دلیل واکنش جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، به او خبرساز شده بود. در ماه مه زمانی که بازیکنان سیتی در جشن قهرمانی‌شان در فصل گذشته لیگ برتر حاضر بودند گریلیش ستاره پاراگوئه‌ای نیوکسل را تمسخر کرد و گفت برناردو سیلوا در آخرین بازی سیتی باید تعویض می‌شد چرا که مثل آلمیرون بازی می‌کرد.

1756066

این صحبتهای گریلیش بارها با انتقاد مواجه شده است. امروز که میگل آلمیرون ششمین گل خود در این فصل را به ثمر رساند‌، آن هم گلی بسیار زیبا و تماشایی، جیمی کاراگر از این فرصت برای طعنه زدن به گریلیش استفاده کرد. کاراگر معتقد است تمسخر گریلیش به آلمیرون روحیه داده و باعث شده او در فصل جاری اینقدر خوب کار کند.

1756067

کاراگر که با شبکه اسکای اسپورتس صحبت می‌کرد گفت:" آمادگی این پسر، میگل آلمیرون، واقعا تحسین‌برانگیز است. اعتماد به نفسی که میگل امسال دارد را فصل گذشته نداشت. در این هیچ شکی نیست. میگل امسال بازیکن دیگری است و کسی که با او انگیزه داده نه ادی هوو بلکه جک گریلیش است".

دیدگاه‌ها