کد خبر : 1849781 | 02 آبان 1401 ساعت 09:28 | 10.2K بازدید | 4 دیدگاه

ابهام در زمان بازگشت سیاوش یزدانی به تمرینات استقلال

سیاوش یزدانی، باوجود پاک کردن توییت جنجالی خود و عذرخواهی رسمی از ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، هنوز هم وضعیت مبهمی دارد.

ابهام در زمان بازگشت سیاوش یزدانی به تمرینات استقلال

به گزارش "ورزش سه"، روز پیش از عزیمت تیم استقلال به اصفهان جهت برگزاری بازی با ذوب آهن، بار دیگر نام سیاوش یزدانی با انتشار توییتی جنجالی و حساب نشده برسر زبان‌ها افتاد، او در توییت خود به برگزاری مراسم جشن تولد سرمربی تیم در مجموعه ورزشی انقلاب کنایه زده بود. انتشار این توییت نه تنها خشم ساپینتو را به همراه داشت، بلکه سایر هم تیمی‌های سیاوش نیز از این اقدام او دل‌خور شدند، چون آنها صرفا به نشانه احترام به سرمربی تیمشان در مراسم جشن تولد او شرکت کردند و هیچ عکسی از این مراسم را نیز در صفحات خود بارگذاری نکردند.

به هر صورت پیش‌بینی می شد با پاک کردن این توییت و همچنین عذرخواهی رسمی سیاوش یزدانی، این بازیکن بعد از بازی با آلومینیوم اراک به اردوی تیم برگردد اما این اتفاق در تمرینات روز گذشته این تیم رخ نداد. اگر امروز هم یزدانی موفق به بازگشت به اردوی تیم استقلال نشود، به نظر می رسد بازگشت او به بعد از بازی با هوادار موکول خواهد افتاد. بعد از برگزاری هفته یازدهم لیگ برتر، مسابقات لیگ به‌خاطر اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی به صورت موقت تعطیل می شود و استقلال نیز مهیای بازی حساس سوپرجام در مقابل نساجی می گردد.

ریکاردو ساپینتو، مثل دیگر هموطن خود کارلوس کی‌روش تاکید زیادی بر روی نظم و انضباط دارد و پیش‌تر هم به بازیکنان استقلال تاکید کرده بود که نظم و انضباط تیمی و همچنین حفظ احترام یکدیگر برای او بسیار مهم است و در واقع این دو موضوع خط قرمز وی به حساب می آیند.

نکته جالب اینجاست که دیگر مصطفی آجورلو در باشگاه استقلال مسئولیتی ندارد تا بتواند نقش میانجی را میان بازیکنان و سرمربی این تیم بازی کند. در این میان هم علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل جدید آبی‌ها رویکرد متفاوتی نسبت به آجورلو پیش گرفته است و به تازگی در واکنش به این موضوع گفت:«از سایپنتو خواسته ام من را درگیر اینطور مسائل نکند؛ تصمیم‌گیری پیرامون این اتفاقات در حیطه وظایف سرمربی تیم است.»

دیدگاه‌ها