کد خبر : 1849821 | 02 آبان 1401 ساعت 12:43 | 32.8K بازدید | 5 دیدگاه

اخراج از تیم ملی، جزای سِرُم بدموقع!

سجاد غلامی در شبی که مراسم تجلیل از مدال‌آوران مسابقات جهانی بلگراد برگزار می‌شد، به سوژه اول کشتی ایران تبدیل شد.

اخراج از تیم ملی، جزای سِرُم بدموقع!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال در جهان اتفاق خوشایندی را برای کشتی دوستان رقم زده بود، آزادکاران برخلاف انتظار نتوانستند این قهرمانی را به فاصله چند روز تکرار کنند.
با وجود تصوری که از نبرد قهرمانی بین ایران و آمریکا وجود داشت، گرجستان با 7 امتیاز بیشتر نسبت به ایران توانست جام قهرمانی مسابقات کشتی آزاد امیدهای جهان را در اسپانیا بالای سر ببرد.
اما این اتفاق با وجود داشتن 5 فینالیست و کسب 4 مدال طلا کمی تامل‌برانگیز بود. جدا از اینکه محمد نخودی به دلیل روبه‌رو شدن با قرعه رژیم صهیونیستی و البته نرسیدن به سر وزن نتوانست روی تشک برود و امتیازی برای ایران به دست بیاورد، سجاد غلامی هم در وزن 86 کیلوگرم با یک اتفاق عجیب از جدول خارج شد. 
سجاد غلامی، در دور اول با نتیجه 15 بر 6 مغلوب ترنت هیدلای از آمریکا شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. با اینکه کادرفنی امیدوار بود غلامی بتواند در گروه بازنده ها با دو برد به دیدار رده‌بندی راه پیدا کند و با کسب مدال برنز ایران را به قهرمانی در بخش تیمی برساند، این کشتی‌گیر با یک اتفاق عجیب از دور مسابقات خارج شد. گویا سجاد غلامی به صورت خودسر اقدام به تزریق سرم کرده بود؛ موضوعی که کادرفنی تیم ملی هم در جریان آن نبوده است. این موضوع از نظر اتحادیه جهانی تخلف محسوب شده و به محض اطلاع با برخورد مسئولان همراه شد. سجاد غلامی دیسکالیفه و از دور مسابقات خارج شد تا یک فرصت خوب برای قهرمانی ایران از دست برود. 
علیرضا دبیر هم که شب گذشته در مراسم تجلیل از مدال آوران در شهر کرج حاضر شده بود، ناگهان عصبانیت خود از این کشتی‌گیر را نشان داد و با جملاتی تند اعلام کرد سجاد غلامی حتی اگر از سوی اتحادیه جهانی محروم نشود، از سوی فدراسیون با محرومیت دو ساله مواجه خواهد شد.

دیدگاه‌ها