کد خبر : 1849839 | 02 آبان 1401 ساعت 14:15 | 8.4K بازدید | 3 دیدگاه

تقی‌پور: کمیته انضباطی در خصوص فخیم تصمیم می‌گیرد

سرمربی تیم مس سونگون در مورد وضعیت کاپیتان این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

تقی‌پور: کمیته انضباطی در خصوص فخیم تصمیم می‌گیرد

به گزارش ورزش سه، تیم مس سونگون برنده تقابل بالانشینان هفته دهم لیگ برتر فوتسال بود. این تیم موفق شد با نتیجه 4 بر 3 میزبان خود کراپ الوند را شکست داده و با 27 امتیاز صدرنشینی‌اش را تداوم بخشد. این تیم مقابل کراپ دو چهره سرشناس خود را نداشت که سرمربی‌نارنجی پوشان در خصوص غیبت آنها توضیحاتی ارائه کرد.

اسماعیل تقی‌پور در مورد پیروزی شاگردانش در این دیدار سخت گفت: وقتی تیم های اول و دوم جدول باهم بازی می کنند، هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. در چنین دیدارهایی باید با تمرکز بالا تا آخرین لحظه تلاش کنی. تیم ما شروع خوبی داشت اما در ادامه کمی روند کار تغییر کرد ولی خوشبختانه بچه ها در نیمه دوم آن چه در رختکن گفته بودیم را اجرا کرده و با برد زمین را ترک کردند.

او با تمجید از مهدی رستمی‌ها که در این دیدار جانشین علیرضا صمیمی شده بود، در خصوص دلیل غیبت دروازه‌بان باتجربه تیمش مقابل کراپ گفت: علیرضا به دلیل مصدومیت در تمرینات پیش از بازی با کراپ، نتوانست ما را همراهی کند. خوشبختانه مهدی رستمی ها به خوبی توانست در این دیدار جای خالی او را پر کند و یکی از ستاره های ما به ویژه در دقایق پایانی کار بود. گروه پزشکی نیز تلاش می کنند که صمیمی را هر چه زودتر به شرایط بازی برسانند.

سرمربی مس سونگون در خصوص شایعات مطرح شده در مورد کاپیتان این تیم فرهاد فخیم تاکید کرد: این بازیکن را به دلیل مسائل انضباطی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار دادم. به هر حال تیم ما در کورس قهرمانی است و نظم و انضباط در چنین شرایطی حرف اول را می زند. کمیته انضباطی جلسه ای در خصوص فرهاد فخیم برگزار کرد و قرار است با بررسی موارد مطرح شده در جلسه، تصمیم گیری نهایی در خصوص او انجام شود.

دیدگاه‌ها