کد خبر : 1849844 | 02 آبان 1401 ساعت 14:20 | 14K بازدید | 10 دیدگاه

باید برنده شویم

کرویف: بازی با بایرن برای بارسلونا حیثیتی است

جوردی کرویف، مدیرورزشی بارسلونا، پیروزی برابر بایرن را برای باشگاه کاتالان حیثیتی می داند و از انگیزه بالای تیم برای رسیدن به این هدف خبر داد.

کرویف: بازی با بایرن برای بارسلونا حیثیتی است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته موفق شد با ارائه یک بازی برتر 4-0 در نوکمپ مقابل بیلبائو پیروز شود و فاصله سه امتیازی با رئال صدرنشین را حفظ کند.در این بازی ستاره میدان عثمان دمبله بود که یک گل زد و سه پاس گل داد. بارسا دو مصدوم هم داد و باید دید وضعیت گاوی و سرجی روبرتو چگونه خواهد شد. به این ترتیب بارسا با روحیه ای مضاعف به بازی حیثیتی برابر بایرن رسید. بارسا مدت‌هاست که نتوانسته بایرن را شکست دهد و در سه سال گذشته با نتایجی سنگین مغلوب مونیخی ها شده است. بارسا شانس زیادی برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ندارد ولی بدون شک انگیزه بالایی برای پیروزی بر بایرن دارد.

1756209

جوردی کرویف، مدیر ورزشی بارسلونا، در مصاحبه با موندودپورتیوو گفت:«انگیزه بسیار زیادی داریم تا نشان دهیم چیزی از بایرن و دیگر بزرگان فوتبال اروپا کم نداریم. این یک بازی حیثیتی برای ماست و باید نشان دهیم زخم های گذشته برابر بایرن ترمیم شده اند و می توانیم آنها را شکست دهیم. همچنین بازی در خانه و برابر هواداران نیز شور و اشتیاق زیادی به بازیکنان خواهد داد و ما بهترین فرصت را برای جبران شکست‌های گذشته داریم.»

کرویف در مورد پیروزی پرگل برابر بیلبائو گفت:«برابر یک تیم بسیار جنگنده و سختکوش بهترین نتیجه ممکن را گرفتیم. برای ما مهم بود تا فاصله با رئال را به سه امتیاز کاهش دهیم. همچنین این برد کمک می کند برابر بایرن با بهترین فرم ممکن حاضر شویم.»

کرویف در مورد وضعیت مصدومیت گاوی و سرجی روبرتو گفت:«باید صبر کنیم و ببینیم تیم پزشکی چه خواهد گفت. امیدوارم مشکل‌شان جدی نباشد و به زودی برگردند.»

دیدگاه‌ها