کد خبر : 1849906 | 02 آبان 1401 ساعت 20:05 | 64.2K بازدید | 10 دیدگاه

هالند مدل می‌شود: ژست گرفتن با ساعت لوکس

با درخشش ارلینگ هالند در انگلیس مشخص بود که دیر یا زود او را به عنوان مدل تبلیغاتی خواهیم دید. اولین پروژه مدلینگ ستاره نروژی تبلیغ برای یک برند ساعت‌ساز لوکس است.

هالند مدل می‌شود: ژست گرفتن با ساعت لوکس

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند که امسال تابستان بوروسیا دورتموند را ترک کرد و از آلمان راهی انگلیس شد تا به منچسترسیتی بپیوندد فصل را فوق‌العاده آغاز کرده و با سرعتی سرسام‌آور به یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های این تیم تبدیل شده است.

محبوبیت هالند تنها به هواداران سیتی محدود نمی‌شود و او نه تنها در انگلیس بلکه در سراسر دنیا محبوبیتی استثنایی به دست آورده است. در چنین شرایطی می‌شد حدس زد که خیلی زود او را به عنوان مدل تبلیغاتی در رسانه‌ها خواهیم دید.

ارلینگ هالند که پیش از این در مصاحبه‌هایش گفته بود که علاقه زیادی به ساعت‌ها دارد برای اولین پروژه تبلیغاتی‌اش به عنوان یک مدل برند ساعت‌ساز برایتلینگ را انتخاب کرد و در حالیکه یکی از ساعت‌های این شرکت به ارزش 5هزار دلار را به دستش بسته بود مقابل دوربین عکاس‌ها قرار گرفت.

1756291

ستاره نروژی با این شرکت ساعت‌ساز قراردادی امضا کرده که به موجب آن از این پس چهره اصلی تبلیغات برایتلینگ خواهد بود.

1756292

هالند درباره این قرارداد و فعالیت به عنوان مدل برای برایتلینگ گفت:" من عاشق ساعت هستم و از قبل به این برند خیلی علاقه داشتم. اگر به استایل من دقت کرده باشید سعی می‌کنم ظاهری تمیز داشته باشم که هم در حیطه عمومی و هم در زندگی شخصی قابل استفاده باشد.

ساعت جدید برایتلینگ که برایش تبلیغ می‌کنم دقیقا همین خصوصیت را دارد. این ساعت را من می‌توانم در همه موقعیت‌های روزانه‌ام استفاده کنم. بی‌صبرانه منتظر هفته آینده هستم تا در رونمایی رسمی این ساعت شرکت کنم و بتوانم خودم آن را به دست ببندم".

1756293

البته ارلینگ هالند تنها ستاره منچسترسیتی نیست که به دنیای مدلینگ وارد می‌شود. پیش از او جک گریلیش، ستاره انگلیسی این تیم، هم با برند گوچی قراردادی 1 میلیون یورویی امضا کرد تا به عنوان سفیر این برند فعالیت کند.

1756294

دیدگاه‌ها