کد خبر : 1849934 | 03 آبان 1401 ساعت 09:46 | 26K بازدید | 10 دیدگاه

فن دایک: کلوپ خیلی در رختکن لیورپول داد می‌زند

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول، درباره رفتارهای یورگن کلوپ در رختکن این تیم صحبت کرده است.

فن دایک: کلوپ خیلی در رختکن لیورپول داد می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فصل جدید را خوب آغاز نکرده و روند بسیار پرفرازونشیبی را در همین چند هفته ابتدایی این فصل طی کرده است. 
آنها موفق شدند منچسترسیتی را شکست دهند و در حالی که به نظر می‌رسید بار دیگر به روند همیشگی و درخشان‌شان برگشته‌اند، شکست برابر ناتینگهام فارست باعث شد که کار بار دیگر برای آنها دشوار شود. 
کلوپ در تلاش است تا بتواند مشکل اصلی لیورپول را پیدا و برای حل کردنش اقدام کند اما هنوز موفق به انجام این کار نشده است و همین موضوع باعث شده که او عصبانی‌تر از قبل به نظر برسد. 

1740784
فن دایک در گفت‌وگو با گری نویل در پاسخ به سوالی درباره رفتارهای کلوپ در رختکن اظهار داشت:« او بارها سر من داد زده است. البته این کار را در صورتم نمی‌کند چون فکر می‌کنم داد زدن توی صورت کسی بی‌احترامی است اما وقتی بازیکنی نیاز دارد، باید این کار را انجام داد. او بسیار داد می‌زند.»
این مدافع هلندی با اشاره به دلیل این کار گفت:« موضوعی که دوست دارم این است که کسی این کار را انجام می‌دهد که واقعا درباره شما یا موقعیتی که دارید یا پیشرفتی که باید انجام دهید اهمیت قائل باشد. من از این نظر واقعا راضی هستم و این رفتار او به من کمک کرده است. در بازی با فولام در پنج دقیقه پایانی، من سعی کردم جلوتر بروم و او بر سر من فریاد می‌زد که بهتر بازی کنم و من سعی کردم از فرصتم استفاده کنم چون می‌دانستم این درخواستی است که از من دارد.»
 

دیدگاه‌ها