کد خبر : 1850066 | 03 آبان 1401 ساعت 20:39 | 165.9K بازدید | 50 دیدگاه

لحظه‌ای که رونالدو به تن‌هاخ نه گفت (عکس)

تصاویر جدیدی از بازی منچستریونایتد و تاتنهام منتشر شده که لحظه‌ای که کریستیانو رونالدو به درخواست اریک تن‌هاخ برای به میدان رفتن جواب منفی می‌دهد را شکار کرده است.

لحظه‌ای که رونالدو به تن‌هاخ نه گفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، خروج کریستیانو رونالدو از ورزشگاه اولدترافورد، پیش از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، در دیدار منچستریونایتد و تاتنهام همچنان خبرساز است. دیداری که با پیروزی 2-0 شیاطین سرخ به پایان رسید.

1755084

رونالدو بعد از آن هدف شدیدترین انتقادها قرار گرفت و از طرف اریک تن‌هاخ و باشگاه منچستریونایتد توبیخ شده و از حضور در تمرین‌ها منع شد. در نهایت ستاره پرتغالی از باشگاه و سرمربی‌اش عذرخواهی کرد و به تمرینات تیم برگشت.

اما امروز ویدیوی جدیدی از لحظات پایانی دیدار یونایتد و تاتنهام منتشر شد که نیمکت یونایتد را از زاویه‌ای دیگر نشان می‌دهد. در این تصاویر مشخص است که کریستیانو رونالدو با انگشت اشاره‌اش به سمت اریک تن‌هاخ اشاره می‌کند و به نظر می‌رسد به او اشاره می‌کند که کاری که از او خواسته شده را انجام نمی‌دهد. بسیاری از هواداران یونایتد معتقدند این ویدیو نشان می‌دهد که تن‌هاخ خواهان به میدان فرستادن کریستیانو بوده ولی او با تعویض شدن مخالفت کرده است.

1756548
این حرکت دست رونالدو به نظر می رسد پاسخ منفی او به درخواست تن‌هاخ بوده است

در ثانیه‌های بعدی این ویدیو کریستیانو در حالی دیده می‌شود که با جیدون سانچو و کاسمیرو که تازه تعویض شده‌اند دست می‌دهد. او سپس از روی نیمکت بلند شده و به سمت تونل ورزشگاه اولدترافورد می‌رود.

1756549
1756550

دیدگاه‌ها