کد خبر : 1850088 | 03 آبان 1401 ساعت 23:42 | 87.5K بازدید | 28 دیدگاه

کلودیو براوو:

مسی هنوز شوت نزده شادی بعد از گل را شروع می‌کردم!

کلودیو براوو، دروازه‌بان سابق بارسلونا، می‌گوید از دوران حضور در این تیم و به خصوص از همبازی بودن با لیونل مسی خاطراتی درخشان دارد.

مسی هنوز شوت نزده شادی بعد از گل را شروع می‌کردم!

به گزارش "ورزش سه"، کلودیو براوو با اینکه تنها دو سال دروازه‌بان بارسلونا بود ولی در این مدت با پیراهن این تیم بسیار موفق بود و محبوبیت زیادی بین هواداران بلوگرانا پیدا کرد. او که در سال 2014 از سوسیداد به بارسلونا پیوست در فصل اول حضورش در این تیم شاهد فتح سه جام توسط کاتالان‌ها بود.

براوو در سال 2016 بارسا را ترک کرد و به منچسترسیتی پیوست. او در دو سال حضورش در نوکمپ بازی با تعدادی از اسطوره‌های این باشگاه مثل لیونل مسی، ژاوی، آندرس اینیستا و دنی آلوس را تجربه کرد.

1756588

براوو اهل شیلی که این روزها در رئال بتیس بازی می‌کند در یک مصاحبه درباره خاطرات خود از دوران حضور در بارسلونا صحبت کرد. او در این مصاحبه گفت:" آن روزها که در نوکمپ بازی می‌کردم دائم به این فکر می‌کردم که چه قدر سختی کشیدم تا بالاخره بتوانم به بارسا برسم. برای همین به خودم می‌گفتم آن همه سختی کشیدی پس حالا که به رویایت رسیدی باید لذت ببری.

من در همان فصل اول به عنوان بهترین دروازه‌بان لالیگا شناخته شده و جایزه زامورا را گرفتم.

وقتی بازیکن بارسا بودم بهترین فوتبالیست دنیا هم‌تیمی ما بود: لیونل مسی. وقتی توپ به مسی می‌رسید از چند ثانیه قبل از آنکه شوت بزند من خوشحالی بعد از گل را شروع می‌کردم. ما معمولا کسانی مثل مسی را ستاره‌هایی می‌بینیم که گویا از یک سیاره دیگر آمده‌اند ولی لئو واقعا شگفت‌انگیز بود. سادگی و انسان بودن لئو باورکردنی نیست. یک انسان کاملا معمولی که راحت می‌شود با او ارتباط برقرار کرد".

1756589

دیدگاه‌ها