کد خبر : 1850097 | 04 آبان 1401 ساعت 00:41 | 10.3K بازدید | 4 دیدگاه

قیطاسی: غلامی بی‌احتیاطی نمی‌کرد، قهرمان می‌شدیم

سرپرست اردوهای تیم‌های ملی کشتی گفت: غلامی بی‌احتیاطی کرد وگرنه ایران راحت قهرمان جهان می‌شد.

قیطاسی: غلامی بی‌احتیاطی نمی‌کرد، قهرمان می‌شدیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، اصغر قیطاسی درمورد نایب قهرمانی تیم ملی امید کشتی آزاد در رقابت‌های جهانی، اظهار داشت: این مقام را تبریک می‌گویم. تیم ما باید اول می‌شد اما به دلیل اتفاقاتی که رخ داد، با چهار طلا و یک نقره دوم شدیم. همیشه در رده جوانان قهرمان جهان بوده و هستیم و امیدوارم از این جوانان به عنوان پشتوانه تیم ملی بزرگسالان استفاده شود و در این رده نیز کسب نتیجه کنیم.

وی درباره سطح مسابقات جهانی گفت: مسابقات کشتی امیدها نزدیک سطح نزدیکی به رده بزرگسالان دارد و این دوره هم سطح بالایی داشت. همه کشورها در آن حضور پیدا کرده بودند و تیم ما هم توانست رتبه دوم را کسب کند‌.

سرپرست اردوهای تیم‌های ملی کشتی درخصوص اتفاقی که برای سجاد غلامی رخ داد و مانع قهرمانی ایران شد، توضیح داد: با توجه به اینکه یکی از کشتی‌گیران ما به دلیل مسائل رخ داده نتوانست کشتی بگیرد و دیگری نیز به دلیل کسالت مجبور شد از دارو استفاده کند، بی احتیاطی کرد. در غیر این صورت شاید راحت می‌توانستیم قهرمان شویم.

قیطاسی درمورد آخرین وضعیت استعفاء حمید سوریان از نایب رئیسی فدراسیون کشتی، پاسخ داد: درباره این موضوع خود سوریان صحبت کرده است. او یکی از اسطوره‌های کشتی کشورمان و قهرمانان بزرگ دنیا است. هر جا باشد برای کشتی مفید است. فدراسیون و دبیر هم با او صحبت می‌کند اما از اینکه سوریان باز هم در فدراسیون باشد یا نباشد، خیلی اطلاع ندارم.

وی درخصوص مسائل اخیر کشورمان و برخی آشوب‌ها گفت: باید خیلی زودتر از این‌ها کار جمع می‌شد. اتفاقی است که در و مملکت خودمان افتاده و همه مردم ناراحت هستند. هیچکس دوست نداشت چنین اتفاقی بیفتد اما باید سریع‌تر جمع شود تا دیگر این مسائل ادامه پیدا نکند.

سرپرست اردوهای تیم‌های ملی کشتی در خصوص پیام خود برای آب به آسیاب دشمن نریختن، گفت: ما نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم و بهانه دست دشمن بدهیم. واقعا مشکلاتی داریم که امیدواریم به حول و قوه الهی و پیگیری مسئولان محترم از این موضوع نیز سربلند بیرون خواهیم آمد. امیدواریم دیگر اتفاقاتی از این دست برای کشور نیفتد.

دیدگاه‌ها