کد خبر : 1850181 | 04 آبان 1401 ساعت 14:50 | 35.9K بازدید | 35 دیدگاه

او در بدترین فرم به جام‌جهانی می‌رسد

رونالدو اسیر خودخواهی‌های تن‌هاخ شده است

نونو لوژ، کارشناس پرتغالی، معتقد است که اریک تن‌هاخ با خودخواهی باعث شده تا شرایط رونالدو در آستانه جام جهانی در بدترین وضعیت خودش باشد.

رونالدو اسیر خودخواهی‌های تن‌هاخ شده است

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو هفته گذشته و قبل از سوت پایانی دیدار منچستریونایتد مقابل تاتنهام و به دلیل اعتراض به نیمکت نشینی، از اولدترافورد خارج و راهی خانه شد. در ادامه اریک تن هاخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ، یک جلسه رونالدو را از همراهی تیم محروم کرد و ستاره پرتغالی بازی با چلسی را از دست داد. البته در نهایت دیروز مشکلات بین طرفین حل شده و رونالدو به تمرینات بازگشت.

1754610

رونالدو جایی در ایده‌های تن‌هاخ ندارد و او همچنان از این بازیکن به خاطر غیبت در تمرینات پیش فصل عصبانی است. رونالدو جایگاهش در ترکیب ثابت یونایتد را از دست داده و قصد جدایی در زمستان را دارد. فرم فعلی رونالدو قطعا باعث ناراحتی پرتغالی‌هاست که روی درخشش رونالدو در جام‌جهانی حساب ویژه‌ای کرده اند.

1756729

نونو لوژ، کارشناس فوتبال پرتغالی، در مورد وضعیت رونالدو به مارکا گفت:«تن‌هاخ به رونالدو احترام نمی گذارد و او را تحریک می کند. هرکسی رونالدو را می شناسد می داند که او یک فوتبالیست بزرگ و حرفه ای است که حضورش در رختکن هر تیمی به سود بازیکنان جوان است. او هم در کمپ تمرینی و هم در خانه تمرین می کند. مربی به جای بیرون نشاندن رونالدو باید تا ثانیه پایانی او را در ترکیب نگه دارد.»

لوژ ادامه داد:«رونالدو هرگز تصور چنین شرایطی را در سال های پایانی فوتبالش نداشت. به خاطر خودخواهی‌های تن‌هاخ، رونالدو در بدترین شرایط ذهنی و روحی ممکن به جام جهانی خواهد رسید و این اصلا خبر خوبی برای ما پرتغالی ها نیست. می دانم که رونالدو پس از جام جهانی قصد جدایی از یونایتد را دارد و این قابل درک است. او دیگر زمانی برای بحث با تن‌هاخ ندارد و بعید می دانم زمستان او را در یونایتد ببینیم. کریستیانو هرگز تصور چنین روزهایی را نمی کرد.»

دیدگاه‌ها