کد خبر : 1850267 | 05 آبان 1401 ساعت 00:55 | 24.6K بازدید | 50 دیدگاه

متاسفانه معجزه‌ای در کار نبود

لاپورتا: تماشای پیروزی اینتر مثل شکنجه بود

خوان لاپورتا، رئیس بارسا، پس از شکست تیمش برابر بایرن مونیخ گفت که تماشای پیروزی اینتر برابر ویکتوریا و قطعی شدن حذف بارسا، مثل یک شکنجه بود.

لاپورتا: تماشای پیروزی اینتر مثل شکنجه بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسا امشب در حالی برابر بایرن به میدان رفت که می دانست شانسی برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ندارد. اینتر در سن سیرو با چهار گل بر ویکتوریاپلژن غلبه کرد و به این ترتیب حذف بارسا از لیگ قهرمانان مسجل شد. بارسا با روحیه ای پایین در زمین حاضر شد و در نهایت 0-3 شکست خورد.

1756873

خوان لاپورتا، رئیس بارسا، در پایان بازی گفت:«متاسفانه معجزه ای برای ما رخ نداد. باید همینجا از هواداران‌مان تشکر کنم که در چنین شب سختی به خوبی از تیم حمایت کردند. ما بهترین هواداران دنیا را داریم. امشب رویارویی برابر بایرن دشوار بود و شکست خوردیم ولی نگاه‌مان رو به جلو است. هنوز لالیگا و رقابت های دیگر را داریم. می دانستیم که در مرحله بازسازی، تیم روزهای پرفراز و نشیبی را پیش رو دارد ولی نشان داده ایم که رو به پیشرفتیم.»

لاپورتا ادامه داد:«بایرن تیمی بسیار منسجم و قدرتمند است. بایرن اگر بهترین تیم اروپا نباشد، قطعا یکی از بهترین هاست. برای ما وقتی از حذف‌مان مطمئن شدیم، همه چیز پیچیده‌تر شد. تماشای پیروزی اینتر برابر ویکتوریا مثل شکنجه بود. منتظر معجزه بودیم ولی اتفاق نیفتاد.»

دیدگاه‌ها