کد خبر : 1850317 | 05 آبان 1401 ساعت 13:27 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت سرمربی صنعت‌نفت با تعویق دیدار برابر پیکان

علی‌رغم اینکه کاروان پیکان سحرگاه امروز به آبادان رسیدند، اما صنعت نفت با درخواست تأخیر در آغاز بازی مخالفت کرد.

مخالفت سرمربی صنعت‌نفت با تعویق دیدار برابر پیکان

به گزارش "ورزش سه"، اعضای پیکان سفر عجیب و طولانی به آبادان داشتند. شب گذشته، پرواز این تیم چندین بار با تأخیر همراه شد. پروازی که ابتدا قرار بود رأس ساعت 22 انجام شود، پس از چند بار تأخیر، نهایتا بامداد امروز صورت گرفت و کاروان خودروسازان حوالی ساعت چهار بامداد به آبادان رسیدند.

شب گذشته و در پی این اتفاقات، پیکانی ها با ارسال درخواستی به سازمان لیگ، خواستار این شدند که بازی 2 تیم روز جمعه و یا حداقل با چند ساعت تأخیر برگزار شود.

البته این درخواست تنها شب گذشته صورت نگرفت. پیکانی ها که از قبل اتفاقات شب گذشته را پیش بینی کرده بودند، بیش از یک هفته قبل از سازمان لیگ خواسته بودند که بازی آنها به روز جمعه موکول شود که با این درخواست موافقت نشد.

سرانجام صبح امروز و در جلسه هماهنگی پیش از بازی، سرپرست پیکان درخواست کرد که برای استراحت بیشتر کاروان این تیم، بازی با دو الی سه ساعت تأخیر آغاز شود که این خواسته خودروسازان با مخالفت جدی تیم میزبان همراه شد.

گویا سرپرست صنعت نفت برای کسب تکلیف در این زمینه با فیروز کریمی سرمربی آبادانی ها تماس گرفته که وی با هر گونه تأخیر در آغاز بازی مخالفت کرده و در نهایت بازی 2 تیم عصر امروز و سر زمان از پیش تعیین شده یعنی ساعت 17 آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها